به‌روزرسانی گوگل فوتوز قابلیت‌هایی کاربردی به ویرایشگر ویدئو اضافه می‌کند

در آخرین به‌روز‌رسانی گوگل فوتوز، بخش ویرایشگر ویدئو در این اپلیکشن امکانات جالبی مثل تریم و گرفتن لرزش‌ تصویر پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، گوگل در طول ماه‌های گذشته سعی کرده است ویژگی‌های جدیدی به سرویس گوگل فوتوز اضافه کند. این شرکت ساختار ویرایش عکس و فیلم در این اپلیکیشن را تغییر داده است و قابلیت‌هایی کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌تازگی ویرایشگر ویدئوی گوگل فوتوز از نو طراحی شده است و امکانات بسیاری پیش روی کاربران خود در اندروید و iOS قرار می‌دهد.

به گزارش Engadget، در ویرایشگر جدید کاربران کنترل خوبی روی تریم کردن، گرفتن لرزش‌ها، چرخاندن ویدئوها و حتی امکان کراپ کردن ویدئو و تنظیم اکسپوژر خواهند داشت. این امکانات درحال‌حاضر برای کاربران iOS فراهم شده است و در طول هفته‌های آینده در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد.

گوگل یک سری از ویژگی‌های ویرایش عکس مختص گوشی‌های پیکسل را هم به‌صورت عمومی عرضه کرده است؛ اما برای استفاده از این ویژگی‌ها باید اشتراک گوگل وان داشته باشید.

اینکه گوگل ویژگی‌ جدید در اختیار مشترکان گوگل وان قرار می‌دهد، جای تعجب ندارد و مشخص است که قصد دارد درآمد بیشتری از سرویس گوگل فوتوز کسب کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.