رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام می گذاریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تصمیماتی که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی و کادر فنی گرفته است باعث تضعیف کادر فنی نشود و به ایجاد همدلی و وفاق در تیم ملی بینجامد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سید حمید سجادی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره قانون جوانی جمعیت گفت: گزارشی در این باره تهیه کرده‌ایم که آماده ارایه آن هستیم.

وی درباره ابقای سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تصمیمی است که فدراسیون گرفته است و ما هم احترام می گذاریم.

سجادی درباره تضعیف تیم ملی و کادر فنی در این استعفا و ابقا اظهار کرد: اینها مسایل فنی است که به نظرم فدراسیون باید پاسخ دهد . ما به نظرات فنی فدراسیون ها احترامی می گذاریم و پیگری می‌کنیم. امیدوارم تصمیماتی که گرفتند باعث تضعیف کادر فنی نشود و ایجاد همدلی و وفاق را در تیم ملی شاهد باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره ناایمن بودن استادیوم آزادی اظهار کرد: خیر، استادیوم ناایمن نیست. مجموعه‌های ورزشی مصطحلک می شوند و این طبیعی است. برای استادیوم آزادی ما دستورالعمل نگهداری داریم و اتفاقا زیر نظر یک شرکت توسعه و تجهیز تخصصی است. نیم قرن از بهره‌برداری استادیوم می گذرد و من با خبر هستم که تحت مراقبت ویژه است.

وی در پاسخ به اینکه برنامه ای برای ورزش بانوان دارید؟ گفت: ورزش بانوان باید مستقل و خودکفا شود و برای اینها ما برنامه داریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.