رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تبلیغات به بخش Shorts یوتیوب می‌آیند

بر اساس اطلاعات منتشر شده استفاده از بخش Shorts یوتیوب نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ بلومبرگ گزارش داد، با توجه به رشد قابل توجه بخش Shorts در یوتیوب در سال گذشته، گوگل اکنون در حال آزمایش تبلیغات در این پلت فرم است. به گفته گوگل، در ابتدا، احتمالاً تبلیغات نصب برنامه و سایر تبلیغات را مشاهده خواهید کرد. فیلیپ شیندلر، مدیر ارشد بازرگانی گوگل در تماسی با سرمایه گذاران گفت: “در حالی که هنوز روز‌های اولیه است، بازخورد‌ها و نتایج اولیه تبلیغات ما را خوشحال می‌کند.”

بیشتر بخوانید:

بخش Shorts یوتیوب در سپتامبر ۲۰۲۰ برای مقابله با TikTok راه‌اندازی شد و ویدیو‌های ۱۵ ثانیه‌ای را که با تلفن‌های همراه گرفته شده بود ارائه کرد و در مارس ۲۰۲۱ به ایالات متحده گسترش یافت. این پلتفرم اکنون به طور متوسط ​​بیش از ۳۰ میلیارد بازدید روزانه دارد که بیش از چهار برابر سال گذشته است. ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت و گوگل گفت: “همانطور که همیشه با محصولات انجام می‌دادیم، ابتدا بر ایجاد یک تجربه کاربری عالی تمرکز می‌کنیم و در طول زمان برای ایجاد درآمدزایی تلاش خواهیم کرد.”

طبق گزارش Variety، یوتیوب به طور کلی انتظارات را از دست داد و ۶.۸۷ میلیارد دلار فروش داشت در مقایسه با ۷.۴۸ میلیارد دلاری که سرمایه گذاران انتظار داشتند. آلفابت مادر نیز با درآمد ۶۸.۰۱ میلیارد دلاری، کمی از اهداف مورد نظر فاصله داشت، اما این میزان همچنان نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است. اطلاعات فاش شده اشاره می‌کنند که بینندگان، روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون ساعت محتوای یوتیوب را در تلویزیون‌های متصل تماشا می‌کنند. او اضافه کرد که یوتیوب امسال ویژگی‌های جدیدی را برای تلویزیون‌های متصل معرفی می‌کند که نظر دادن و اشتراک‌گذاری محتوا را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.