رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تحت تعقیب ترین جنایتکار جنگی در اوکراین؛ سرباز روسی که اسیر اوکراینی را اخته کرد

در یکی از وحشتناک ترین جنایات جنگی کل دوران تهاجم روسیه به خاک اوکراین، یک سرباز روسی در حال اخته کردن یک اسیر جنگی اوکراینی به تصویر کشیده شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، گمان می‌رود که او یک جنگجوی ۳۹ ساله عضو گروه مسلح لوهانسک بریانکا-اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی (SSSR)، یکی دیگر از واحدهای معروف به خشونت و بی‌رحمی باشد. اعضای این گروه با افتخار به نازی ها سلام می‌دهند.

منابع اوکراینی ادعا می‌کنند که این فرد اهل کالمیکیا، منطقه‌ای روسی در دریای خزر است و در روسیه به خاطر وام های معوق خود سابقه کیفری دارد.

اینا سووسان، نماینده اوکراینی که این فیلم دلخراش را توییت کرد گفت این جنایت جنگی باید مجازات شود و روسیه باید هزینه آن را بپردازد. او نوشت: «یک بار برای همیشه اسلحه‌هایی را که برای متوقف کردن این کابوس به آن نیاز داریم به اوکراین بدهید. دنیا نمی‌تواند وانمود کند که این اتفاق در حال رخ دادن نیست.»

کارآگاهان آنلاین با تماشای این ویدیوی به شدت ناراحت‌کننده به سرعت هویت او را شناسایی کردند. او در یک گزارش خبری رسانه دولتی روسیه که نیروهای لوهانسک و مبارزان رمضان قدیروف، رهبر چچن، در حال بررسی ویرانه های کارخانه ازت در سورودونتسک بودند شناسایی شد.

در این فیلم هولناک گروهی از مردان که لباس های استتار روسی به تن دارند، لباس نظامی سرباز اوکراینی را پایین کشیده و با یک کاتر اندام تناسلی او را جدا می‌کنند و سپس آن را به سمت دوربین می‌گیرند.

ویدیوهای دیگر نشان می‌دهند که نیروهای روسی او را دست می‌اندازند و ظاهرا با همسرش تماس می‌گیرند. اواخر شب گذشته هم ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد این سرباز پیش از آنکه با طناب در خیابان ها کشیده شود، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

مشخص نیست که این ویدیو دقیقا چه زمانی و کجا ضبط شده است اما عاملان آن در ماه ژوئن در گزارش رسانه دولتی روسیه دیده شدند.

این اقدام بیمارگونه خشم اوکراینی ها را از دیدن مثله شدن و اعدام یکی از مدافعان خاک کشورشان به این شیوه را برانگیخت.

Bryanka-USSR که اعضای آن این اقدام وحشیانه را انجام دادند، پیش از تهاجم پوتین به اوکراین در ۲۴ فوریه هم در زمینه خشونت، وحشیگری و جنایات جنگی شهرت داشتند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.