رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تشریخ آخرین اقدامات وزارت کشور جهت برگزاری مراسم اربعین

وزیر کشور آخرین اقدامات این وزارتخانه و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسم اربعین را تشریح کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، احمد وحیدی پس از برگزاری نود و سومین جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امروز جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور وزارت خانه های مختلف، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و… برگزار و موضوعات مربوط به سفر اربعین در این جلسه پی گیری شد.

وی تصریح کرد: موضوعاتی که با حضور استانداران استان های مرزی دنبال کردیم این بود که ساماندهی پایانه ها و جاده ها در دستور کار قرار داشته باشد، همچنین پیش‌بینی های لازم برای موضوع آب، برق و سرویس های خدماتی و… باید در مرز وجود داشته باشد. احیانا آن‌هایی که برای سال‌های قبل بوده باید توسعه یافته و تکمیل شده باشد.

وحیدی ادامه داد: موضوعات حمل و نقل جاده‌ای نیز مورد بررسی قرار گرفت تا زایرین با کیفیت به مرزها رسانده شود، همچنین رعایت مسائل بهداشتی و رساندن کالاهای اساسی در مرزها نیز مورد توجه قرار گرفت.

وزیر کشور همچنین بیان کرد :سایر فعالیت هایی که برای آسایش و رفاه عزیزان در حوزه های مختلف اعم از حمل و نقل و اسکان موقت در مرزها و داخل مرزها باید فراهم باشد در این جلسه بحث شد، ضمن این که آمادگی های لازم در داخل عراق هم از دیگر. موضوعات این جلسه بود و مسائلی که لازم است گفت‌وگوهایی با طرف عراقی وجود داشته بحث شد.

وی اظهار داشت: در مجموع کارهای خوبی توسط همه دستگاه‌ها و استانداران صورت گرفته است و موضوعاتی دیگری نیز وجود دارد که باید در دستور کار باشد تا خدمت‌رسانی مناسب به زایرین انجام شود.

وحیدی درباره جلسه با استاندار کربلا نیز گفت: یکی از کارها جلسه با استانداران مرزی و همچنین استانداران نجف و کربلا است، چون بیشتر زائرین آن‌جا حضور دارند، البته در سفری که معاون امنیتی وزیر کشور داشته مذاکراتی با استانداران انجام شده تا این مساله و جلسات تداوم داشته باشد.

وی در پایان گفت : با استانداران مرزی تماس‌ها و جلسات برقرار خواهد تا آن ها آمادگی های لازم رادر مرزهای خودشان پیش بینی‌ کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.