رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تصمیم احتمالی کمیته انضباطی علیه مجیدی و شاگردانش

تبعات دیدار استقلال و نساجی همچنان برای استقلالی‌ها ادامه دارد. این تیم بعد از شکست از حریف شمالی در جام‌حذفی و حذف از دور رقابت‌ها حالا در آستانه اتفاقات چالش‌برانگیز دیگری هم قرار گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرهیختگان،‌ تبعات دیدار استقلال و نساجی همچنان برای استقلالی‌ها ادامه دارد. این تیم بعد از شکست از حریف شمالی در جام‌حذفی و حذف از دور رقابت‌ها حالا در آستانه اتفاقات چالش‌برانگیز دیگری هم قرار گرفته است. بعد از این دیدار فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در صحبت‌های جنجالی به یک داور در دهه ۸۰ اشاره و درباره‌اش از واژه «شیتیل‌بگیر» استفاده کرد و مدعی شد همین شخص امروز در امر چیدمان داوران دخالت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر نیز تعداد دیگری از بازیکنان استقلال در پایان مسابقه به‌شدت درباره داوری این دیدار موضع‌گیری کرده و صحبت‌های تندی را مطرح کردند. براساس همین، برخی رسانه‌ها از احتمال محرومیت دو بازیکن استقلال در آستانه دیدار با سپاهان خبر دادند که به نظر می‌رسد در این بین کار وریا غفوری و روزبه چشمی بیخ پیدا کرده و با توجه به گزارش‌ها، این دو نفر در آستانه محرومیت قرار گرفته‌اند تا پس از محرومیت سیلوا از حضور در دیدار مقابل سپاهان، درصورتی‌که چشمی هم محروم شود، استقلال برای این بازی با کمبود مدافع مواجه شود.

از سوی دیگر بعد از اظهارات مجیدی درباره داوران لیگ برتر و یک کارشناس داوری که عضو کمیته داوران هم هست، خداداد افشاریان خبر از شکایت از سرمربی استقلال داد. رئیس کمیته داوران اعلام کرده بود شکایتی از سوی این کمیته علیه فرهاد مجیدی در کمیته انضباطی مطرح شده و قرار است به این موضوع رسیدگی شود. براساس شنیده‌ها درخصوص شکایت کمیته داوران علیه فرهاد مجیدی لوایح دفاعیه کامل و مستدلی تهیه و آماده شده و قرار است کمیته حقوقی استقلال از سرمربی این باشگاه دفاع سفت و سختی را به عمل آورد تا از محرومیت وی در آستانه دیدار با سپاهان جلوگیری به عمل بیاورد. در این خصوص شنیده می‌شود تهدید جدی متوجه فرهاد نخواهد بود؛ چراکه وی اسمی از هیچ فردی نیاورده و بعید است سرمربی استقلال از این ناحیه دچار خطر شود

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.