رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تماس صوتی واتس اپ به روزرسانی می‌شود

واتس اپ در حال کار روی یک رابط جدید برای تماس‌های صوتی است. با پایان یافتن سال ۲۰۲۱، واتس‌اپ به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید ادامه می‌دهد، از جمله میانبری برای پاسخ‌های سریع که در نسخه بتا Business آن در حال آزمایش است. شرکت متا در حال کار بر روی چند ویژگی دیگر نیز هست.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، واتس اپ در حال حاضر در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای تماس‌های صوتی است. این رابط در نسخه بتای آینده برای اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. در همین حال، WABetaInfo مقایسه‌ای کنار هم از هر دو رابط را نشان داده است: نسخه فعلی و همچنین مورد انتظار.

بیشتر بخوانید:

عکس‌ها نشان می‌دهند که نسخه جدیدتر رنگ‌های بهتری دارد و در هنگام برقراری تماس‌های گروهی بهتر به نظر می‌رسد و در حال حاضر در نسخه بتای واتس اپ برای iOS در دسترس است و به زودی به نسخه بتای اندروید نیز می‌رسد.

امسال، واتس اپ تغییراتی ایجاد می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد حتی پس از شروع تماس‌ها به تماس‌ها بپیوندند. کاربران می‌توانند به سادگی برگه تماس‌ها را در جایی که نشانگر ضربه زدن و پیوستن وجود دارد باز کنند. سپس کاربران می‌توانند از گروهی که تماس را از آن دریافت کرده اند به تماس گروهی بپیوندند.

این شرکت همچنین شروع به توسعه یک ویژگی بصری جدید برای رمزگذاری انتها به انتها کرد. اگرچه همه تماس‌ها و چت‌ها در واتس‌اپ از قبل رمزگذاری شده‌اند، اما این شرکت با افزودن نشانگر‌های رمزگذاری در به‌روزرسانی‌های وضعیت، چت‌ها و تماس‌ها، قدمی فراتر گذاشته است. این تغییر نیز در حال حاضر در حال توسعه است.

این غول پیام رسان، همچنین در حال کار روی تغییر محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها است. آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت‌ترین تغییر، یک پیشرفت بزرگ در حال انجام است. واتس‌اپ به زودی به مدیران این امکان را می‌دهد تا پیام‌ها را در یک چت گروهی حذف کنند. این یک ویژگی مفید برای جلوگیری از آزار و اذیت و سوء استفاده از کاربران خواهد بود. هنگامی که یک چت حذف می‌شود، واتس اپ نشان می‌دهد که “این پیام توسط یک مدیر حذف شده است” و نشان می‌دهد که چه کسی پیام را حذف کرده است و احتمالاً تا اوایل سال ۲۰۲۲ در مرحله آزمایش بتا قرار خواهد گرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.