تمامی دستگاه ها برای گره‌گشایی از مشکلات ایلام بسیج شوند

رییس قوه قضاییه گفت: تمامی دستگاه ها اعم از اجرایی و قضایی باید برای گره گشایی از مشکلات مردم استان ایلام بسیج شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: ایلام سرزمین مردمان ولایی، متدین و غیوری است که بیش از سه هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر و رزمنده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: قوه قضاییه از ابتدا تاکنون سفرهای استانی را برای پیگیری امور قضایی و سایر مشکلات در دستور کار داشته و این سفر نیز در همین راستا صورت گرفته است.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: مسائل و مشکلات این استان بر اساس برنامه ریزی های قبلی احصا شده است و تلاش می شود در این سفر تا حد امکان با همکاری سایر ارگان ها برای گره گشایی از مشکلات مردم تصمیم گیری شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای یادآور شد: همه دستگاه های مسوول اعم از قضایی و اجرایی و سایر نهادها وظیفه دارند با همکاری و همراهی در جهت حل مشکلات استان ایلام با یکدیگر تعامل سازنده داشته و قوه قضاییه نیز در این مسیر آمادگی هرگونه فعالیتی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوان در این مسیر بخشی از مشکلات استان ایلام را با تصمیمات مقتضی حل و فصل کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در راس هیاتی از معاونان این قوه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این نخستین سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای پس از انتصاب به ریاست قوه قضاییه است و وی را در این سفر یک روزه جمعی از معاونان دستگاه قضا از جمله دادستانی کشور و رییس دیوان عدالت اداری همراهی می کنند.

در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان ایلام و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به استان ایلام خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.