رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تهدید هیئت مدیره توئیتر از سوی ایلان ماسک

ایلان ماسک در توئیتی که به تازگی منتشر کرده هیئت مدیره این شبکه اجتماعی را مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ ایلان ماسک، یک روز پس از آن که هیئت مدیره شرکت توئیتر از طرح «قرص سمی» برای محافظت از خود در برابر پیشنهاد خرید این شرکت از سوی ایلان ماسک استفاده کرد، آن‌ها را هدف انتقاد خود قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارش رویترز، ماسک در واکنش به پست یکی از کاربران در انتقاد از هیئت مدیره در نوشت: در صورتی که پیشنهاد من (برای خرید توئیتر) به موفقیت برسد، حقوق هیئت مدیره صفر دلار خواهد بود، بنابراین حدود ۳ میلیون دلار در سال پس انداز می‌شود.»

ایلان ماسک

ایلان ماسک در حال حاضر ۹.۱ درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد و دومین سهامدار بزرگ این شرکت رسانه اجتماعی است. اوایل این هفته، مدیر اجرایی تسلا پیشنهاد خرید این شرکت را به مبلغ ۴۳ میلیارد دلار داده بود.

ایلان ماسک که خود را یک “مطلق گرا در آزادی بیان” می‌نامد، از سیاست‌های توئیتر انتقاد کرده است. او روز پنجشنبه از ۸۲ میلیون دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی توئیتر نظر سنجی کرد با این موضوع که خصوصی کردن توییتر با قیمت ۵۴.۲۰ دلار باید به عهده سهامداران باشد، نه هیئت مدیره موافق هستند یا خیر.

ایلان ماسک از زمان خرید سهام توئیتر چندین ایده در مورد توئیتر از حذف تبلیغات گرفته تا دکمه ویرایش را مطرح کرده است. او همچنین از دنبال کنندگان خود در مورد تبدیل دفتر مرکزی این شرکت به پناهگاه بی خانمان سوال کرده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.