توضیح ایران‌مال درباره حواشی اخیر درمورد حجاب در این مجموعه

پس از آن که خبرنگار فرهنگی ما «هنجارشکنی در مجتمع ایران‌مال» را با ارائه فیلمی از حرکات ورزشی مختلط زنان و مردان بدپوشش و بدحجاب در این مجموعه گزارش کرد، ایران‌مال نسبت به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که با مجری خصوصی طرح قطع همکاری کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، در جوابیه ایران‌مال آمده است: در پی انتشار فیلمی از ورزش گروهی در ایران‌مال که ماه پیش خارج از ساعت کار این مجموعه چندمنظوره تولید و موجب واکنش و انتقاد گروهی از دلسوزان فرهنگی کشور شد، به اطلاع می‌رساند که این ‌ویدیو متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه گردید. اما این که چه طور با گذشت چند هفته و هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب که جای جای مجموعه ایران‌مال شاهد برپایی مراسم‌های فرهنگی در جهت تکریم شعائر دینی است، چنین ویدیویی منتشر می‌شود، تا مجموعه تلاش‌ها و تقید عمومی به هنجارهای دینی و عرفی را زیر سوال ببرد، قابل تامل است.

بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) مفتخر است که از آغاز تاکنون تلاش کرده است جلوه زیبایی از تلفیق ارزش‌های دینی در دو بعد مادی و معنوی باشد و خدا را شاکریم که علی‌رغم برخی کاستی‌ها، با نگاه کلان‌نگر و در جهت جذب حداکثری آحاد ملت خداجوی ایران تاکنون موفق به جلب اعتماد ملت شریف ایران شده‌ایم.

مبنای کار ایران‌مال سالم‌سازی محیط همه بخش‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی با هدف ایجاد آرامش برای خانواده‌ها و رعایت موازین فرهنگی و قانونی کشور است. در این راستا برگزاری نماز جماعت روزانه در مسجد و نمازخانه‌های این مجموعه و توجه به بسیاری از رویدادهای مذهبی در ایران‌مال گواه این واقعیت است که حفظ ارزش‌های انقلاب و مبانی اسلامی در اولویت کار این مجموعه قرار دارد. در پایان از پیام‌ها و انتقادات سازنده همه دلسوزان که با تذکرات‌شان موجبات ارتقاء اخلاقی و فرهنگی مجموعه چندمنظوره ایران‌مال را فراهم می‌سازند تشکر و قدردانی می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.