تیلور سوئیفت خواهان اخراج کارگردان نامزد اسکار!

تنها سه روز بعد از پیوستن تیلور سوئیفت به فیلم پرستاره‌ی جدید دیوید او راسل، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه او از تهیه‌کنندگان فیلم خواسته کارگردان فیلم را به دلیل رفتارهای نامناسبش در سرصحنه اخراج کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینمادیلی، همچنین تعداد زیادی از طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی درباره رفتارهای خشن راسل به او هشدار داده‌اند. این اولین باری نیست که راسل با بازیگرانش درگیر می‌شود و سابقه درگیری او با بازیگرانش حداقل بیش از دو دهه عمر دارد.

در سال ۲۰۰۰ جرج کلونی گفت همکاری با راسل در «سه پادشاه» بی‌شک بدترین تجربه زندگی‌اش بوده و راسل هر روز سر یکی از عوامل داد می‌زده و چندین بار هم با کلونی درگیر شده. گفتگویی قدیمی از ایمی آدامز هم با نشریه جی‌کیو هست که در آن گفته برخورد راسل در سر «کلاهبرداری آمریکایی» باعث شده بود که او هر روز فیلمبرداری گریه کند.

یکی دیگر از طرفداران سوئیفت ویدیوی درگیری راسل با لیلی تاملین در سر فیلم «من هاکابی را دوست دارم» را منتشر کرده و از سوئیفت خواسته در تصمیم تجدید نظر کند.حالا باید دید آیا سوپراستار موسیقی می‌تواند حریف دیوید او راسل شود یا از پروژه کنار می‌رود و یا این دو نفر با هم کنار خواهند آمد

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.