جزئیات پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ ۵ درصد و قرض‌الحسنه و با تضمین زنجیره‌ای سه نفره از روستاییان با ارائه سفته پرداخت می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با دستور رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه و بودجه پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود ۵ درصد از شنبه آغاز می‌شود.

نیکزاد گفت: براساس دستور رئیس جمهور پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ ۵ درصد و قرض‌الحسنه و با تضمین زنجیره‌ای سه نفره از روستاییان با ارائه سفته پرداخت می‌شود.

نیکزاد اضافه کرد: پرداخت وام مسکن روستایی به بانک مرکزی و بانک‌های عامل ابلاغ شده و از روز شنبه هشتم مرداد عملیاتی می‌شود. روستاییان می‌توانند به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها مراجعه کنند و با ارائه مدارک به بانک عامل معرفی شوند.

رئیس بنیاد مسکن همچنین در مورد افرادی که پیش از این وام ۱۰۰ میلیونی مسکن روستایی دریافت کرده اند، گفت: افرادی که از ۲۵ آبان ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ساخت مسکن آن‌ها شروع شده و پروانه ساختمانی گرفته اند و در حال ساخت هستند به شرط اینکه ساخت و ساز آن‌ها زیر مرحله سقف‌بندی پیشرفت کرده باشد می‌توانند علاوه بر ۱۰۰ میلیون قبلی ۱۰۰ میلیون تومان دیگر نیز دریافت کنند و ساخت مسکن خود را به اتمام برسانند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.