جعبه گلکسی A52 سامسونگ قبل از معرفی لو رفت

ما شایعات مختلفی درباره گلکسی A52 سامسونگ شنیده ایم. از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز تا احتمال پشتیبانی از قلم. همچنین درباره لرزشگیر اپتیکال دوربین و ضد آب بودن گلکسی A52 هم شایعاتی شنیدیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، امشب جعبه گلکسی A52 سامسونگ قبل از معرفی لو رفته و تایید گواهی IP67 و لرزشگیر اپتیکال دوربین را به ما می دهد.

وقتی جعبه گلکسی A52 را باز کنید احتمالا باید با تصویر زیر رو به رو شوید. خبر خوب اینکه شارژر درون جعبه هست که به نظر fast Charger هم می رسد اما متاسفانه هندزفری درون آن دیده نمی شود. به جز آن خود Galaxy A52 را می بینیم، دستگاهی که طبق عادت سامسونگ، مشخصات سخت افزاری برجسته آن روی پلاستیکی نوشته شده و دستگاه درون آن قرار دارد.

اجازه بدهید از گزینه پایین مشخصات شروع کنیم. گواهی IP67 شاید به پای گواهی IP68 پرچمدارها نرسد اما به هر حال حضورش روی یک گوشی اقتصادی کاملا خوشحال کننده است. با این گواهی قرار است که موبایل شما تا عمق ۱ متری برای غوطه ور شدن در آن به مدت ۳۰ دقیقه، ضد آب باشد. همچنین از ورود هرگونه گردوغبار به بدنه آن جلوگیری می شود.

دومین گزینه مربوط به OIS یا لرزشگیر اپتیکال دوربین اصلی می شود. این یک اتفاق خوب برای گوشی اقتصادی است چون این دستگاه ها معمولا در بخش دوربین با مشکل مات شدن تصاویر در اثر لرزش دست روبه رو هستند.

گزینه سوم که مربوط به نمایشگر بود را برای آخر گذاشتم چون باید درباره آن بیشتر صحبت کنیم. امسال سری ردمی نوت ۱۰ (در بعضی مدل ها) به نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED مجهز شده اند. ما انتظار داریم که رقیب مستقیم آن در محصولات سامسونگ که سری ۵ خانواده Galaxy A (و گاها سری ۷ آن) هستند، به این ویژگی مجهز باشند. پیش از این هم شایعه آن را شنیدیم اما آنطور که پیداست و در بخش نمایشگر گلکسی A52 می بینیم، خبری از عبارت ۲X که معمولا سامسونگ برای توصیف نمایشگر ۱۲۰ هرتز خود از آن استفاده می کند، نیست.

این می تواند ۲ معنی داشته باشد. اول اینکه شاید نمایشگر ۹۰ هرتز باشد که به نظر من احتمال آن کم است. دوم آن که شاید نمایشگر ۶۰ هرتز باشد که به نظر من احتمال آن زیادی است. چرا؟ چون رفرش ریت بالا برای مشخصات یک موبایل و در بازار حال حاضر، بسیار مهم است. اگر گلکسی A52 یا حداقل این مدلی که در تصویر می بینید (مشخص نیست که مدل ۵G یا مدل ۴G باشد.) به رفرش ریت بالا مجهز می بود، همانند OIS که در بخش دوربین در کنار رزلوشن ۶۴ مگاپیکسلی به آن اشاره شده است، رفرش ریت بالاتر از ۶۰ هرتز هم در کنار نمایشگر Infinity O اشاره می شد.

به هر صورت هنوز هیچ چیز قطعی نیست. همچنین ما تصویری از طراحی دوربین گلکسی A52 و البته نمایشگر آن در حالت روشن هم داریم که می توانید ببینید:

قاب پشتی گلکسی A52 احتمالا مانند گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۱ از جنس پلاستیک مات باشد. از نظر ظاهری اما به نظر من زیباست. همچنین وقتی نمایشگر تخت آن روشن است، حاشیه های زیادی را نمی بینیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.