رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حاضرم المپیک را از دست بدهم ولی واکسن کرونا نمی‌زنم

دارنده دو طلای المپیک عنوان کرد به هیچ وجه حاضر به زدن واکسن کرونا نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، یوهان بلیک، ستاره دو سرعت، گفته است که به هیچ وجه واکسن کرونا نخواهد زد و ترجیح می‌دهد بازی‌های المپیک را از دست بدهد تا واکسن بزند.

دارنده چهار مدال المپیک گفت که او “دلایل خاص خود” را برای پرهیز از برنامه واکسیناسیون Covid-۱۹ دارد و این کار را حتی به قیمت از دست دادن المپیک انجام نمی‌دهد.

بلیک پس از رقابت در یک رویداد محلی در وطن خود گفت: ذهن من هنوز قوی است – من واکسن نمی‌خواهم. من ترجیح می‌دهم المپیک را از دست بدهم تا واکسن بزنم. آدم خوشحالی هستم. من نمی‌خواهم خیلی الان وارد جزئیات شوم ولی دلایل خودم را دارم که این حرف را می‌زنم.

بلیک که خود را برای شرکت در سومین دوره بازی‌های المپیک آماده می‌کند، در لندن ۲۰۱۲ در ماده ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر در رده دوم ایستاد و تنها توسط یوسین بولت هموطن افسانه‌ای شکست خورد. با این حال دو طلای ۴ در ۱۰۰ متر را به دست آورد.

به نظر می‌رسد بدبینی بلیک نسبت به محرومیت احتمالی خود از المپیک بی‌دلیل است زیرا کمیته بین المللی المپیک ماه گذشته اعلام کرد که واکسیناسیون برای ورزشکارانی که مایل به حضور در توکیو هستند، اجباری نخواهد بود.

هیئت حاکمه المپیک، شرکت کنندگان بازی‌ها را تشویق کرده است تا قبل از ورود به ژاپن واکسینه شوند و در محیط ایمن بازی‌ها سهیم باشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.