رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حواشی جذاب پیش از بازی ایران و آمریکا را اینجا بخوانید

تیم ملی کشورمان امشب در سومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف آمریکا می رود. حواشی جذاب پیش از بازی ایران و آمریکا را اینجا بخوانید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ ساعت ۲۲:۳۰ امشب بازی سرنوشت ساز ایران و آمریکا آغاز می شود. تنها ۹۰ دقیقه زمان برای ایران وجود دارد تا برای اولین بار از گروه مقدماتی جام جهانی صعود کند و به مرحله بعد راه پیدا کند.

همه امیدها به ۱۱ بازیکن داخل زمین و تلاش و دوندگی آنهاست. بازیکنانی که در مقابل ولز خوش درخشیدند و در مقابل انگلیس غیرتمندانه بازی کردند و تا دقایق آخر بازی جا نزدند. حال نوبت به بازی سوم و آخرین بازی از این مرحله رسیده است و سرنوشت صعود ایران با این بازی مشخص می شود.

ایران در حال حاضر با یک برد و یک باخت در جایگاه دوم گروه قرار دارد. نتایج بازی ایران و انگلیس به برتری ۶ بر ۲ انگلیس ختم شد و نتایج بازی ایران و ولز نیز با برتری ۲ بر هیچ ایران به پایان رسید. حال باید منتظر ماند نتیجه بازی ایران و آمریکا را مشاهده کرد. اما پیش از آن در این مطلب به حواشی جذاب ثبل از بازی ایران و آمریکا خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

گزارشگر بازی ایران – آمریکا مشخص شد

تسنیم در خبری نوشت: : دیدار بین تیم‌ های ایران و امریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌ شود که جواد خیابانی این بازی را در شبکه سه گزارش خواهد کرد.

پخش بازی ایران و آمریکا در سینماها

براساس گزارش ایسنا، ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه، هشتم آذرماه بسیاری از سالن‌های سینمایی کشور مسابقه سانس پخش فوتبال را باز کرده‌ اند که در شهرهای دیگر به قزوین، مشهد و نیشابور و در تهران به پردیس‌های کورش، ملت، ایران مال، مگامال، زندگی، هروی سنتر، شهرک، شمیران، گالریا، لوتوس، هدیش، موزه سینما و سینما شکوفه می‌توان اشاره کرد.

دختر ترامپ تماشاچی بازی ایران و آمریکا خواهد بود

به گزارش اعتماد آنلاین، ایوانکا ترامپ در حساب اینستاگرام خود این سفر را «مملو از لحظات خاطره‌انگیز خانوادگی» توصیف کرد.

اگرچه اعلام نشده است که خانواده ایوانکا برای دیدن مسابقه فوتبال میان تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده به ورزشگاه خواهد رفت یا خیر اما به نظر می‌رسد که این خانواده از تماشاگران این مسابقه باشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.