رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حوزه هسته‌ای در بازگرداندن احساس اقتدار و اعتماد به حاکمیت موثر است

سخنگوی هیات دولت گفت: حوزه هسته‌ای در بازگرداندن احساس اقتدار و اعتماد به حاکمیت و احساس موفقیت پیرامون موضوعات مشترک، می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست گرامی‌داشت روز خبرنگار که یکشنبه شب(۳۰ مرداد) از سوی سازمان انرژی اتمی برگزار شد، گفت: همه با هم باید در جهت جهاد برای امیدآفرینی تلاش کنیم. دشمن برای سیاه‌نمایی و پررنگ‌تر کردن مشکلات موجود، تمام‌قد ایستاده است و هر حادثه‌ی تلخ که در کشور روی می‌دهد، رسانه‌های معاند سعی دارند این مشکل پررنگ‌تر نشان داده شود و در اصل سعی دارند نمک بر زخم بپاشند.

وی افزود: در حادثه متروپل که حادثه تلخی بود، همزمان تیراندازی در یک مدرسه در یکی از ایالت‌های آمریکا روی داد، تصاویری که از متروپل در رسانه‌های معاند ما منتشر شد را، با تصاویری که از حادثه تیراندازی آن مدرسه در این رسانه‌ها منتشر شد را، مقایسه کنید. یک تصویر از کشته‌شدگان را منتشر نکردند. به نظرم نبرد در حوزه رسانه روشن است و این‌که رهبری می‌گویند باید امیدآفرینی کنید به همین دلیل است.

سخنگوی هیات دولت اظهار کرد: برداشت من این است که حوزه هسته‌ای در زمینه وحدت‌آفرینی و بازگرداندن احساس اقتدار و اعتماد به حاکمیت و احساس موفقیت پیرامون موضوعات مشترک در این حوزه، می‌تواند بسیار موفق و موثر باشد. تمرکز بر دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای که منتشر هم شده است، در این راستا کمک‌کننده است. باید ابعاد دستاوردها و فواید آنها را بگوییم تا مردم با تمام وجود درک کنند که حوزه هسته‌ای، راهبردی است و همه عاشقانه می‌خواهیم در حوزه هسته‌ای دستاورد داشته باشیم آن‌هم در زمینه‌های مختلف؛ تا مردم این حس را بگیرند و حاضر باشند برای این مساله هزینه دهند و خدای نکرده از این موضوع فاصله نگیریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.