رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حیف است خراسان رضوی نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته‌باشد

مجری سابق برنامه ۹۰ گفت: بازی خوبی مقابل تیم یاران خداداد عزیزی در مشهد انجام دادیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، عادل فردوسی‌پور در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های رسانه ورزش و یاران خداداد که در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرچه باختیم، اما بازی خوبی را در مشهد مقابل خداداد عزیزی و سایر پیشکسوتان مشهدی برگزار کردیم. یک پنالتی ۱۰۰ درصد روی من را داور مسابقه نگرفت، اصلا از این پنالتی‌تر تابحال ندیده بودم.

وی در پاسخ به انتخابات آینده فدراسیون فوتبال و وضعیت فوتبال ایران، پاسخ داد: آینده فوتبال ایران موضوع دیگری است. اجازه دهید در خصوص این بازی صحبت کنیم.

مجری سابق برنامه ۹۰ در خصوص سقوط نماینده خراسان رضوی از لیگ برتر عنوان کرد: حیف است که خراسان رضوی نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد. متاسفانه یکی از پهناورترین و فوتبالی‌ترین استان‌های کشور به دلیل چند دستگی تیمی در لیگ برتر ندارد. امیدوارم این چند دستگی در فوتبال خراسان رضوی از بین برود و مجدد شاهد حضور یک نماینده از این استان در لیگ برتر باشیم.

عادل فردوسی‌پور در پاسخ به اینکه آیا در جام جهانی مسابقات را گزارش خواهدکرد یا نه، گفت: من بروم دیگر، خدانگه دار.

گفتنی است دیدار تیم‌های یاران خداداد عزیزی و رسانه ورزش با تک گل علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق تیم‌های ابومسلم، استقلال و پرسپولیس به سود یاران خداداد به پایان رسید. در تیم یاران خداداد عزیزی پیشکسوتانی همچون خداداد، نیکبخت، بادامکی، سیروس سنگچولی، رضا ناصحی و … به میدان رفتند. قضاوت این دیدار در نیمه نخست برعهده محسن قهرمانی بود و در نیمه دوم رضا سخندان این بازی را قضاوت کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.