رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

داستان ترسناک نحسی یک شماره در رختکن آبی‌ها + تصویر

در تیم چلسی باور عجیبی به نحسی شماره ۹ به وجود آمده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در ادعایی جنجال اعلام کرد که بازیکنان این تیم معتقدند شماره ۹ آبی‌های لندن نحس است و به همین خاطر هیچ بازیکنی این پیراهن را انتخاب نمی‌کند. روملو لوکاکو، خرید ۹۷.۵ میلیون پوندی چلسی آخرین بازیکنی بود که در شماره ۹ چلسی عملکرد خوبی نداشت و پس از یک فصل ناموفق به طور قرضی راهی اینتر شد. در شرایطی که منچسترسیتی و لیورپول، رقبای اصلی چلسی در پست مهاجم نوک نفراتی چون ارلینگ هالند و داروین نونیز را به خدمت گرفته‌اند، آبی‌های لندن پس از جدایی ستاره بلژیکی خرید جدیدی نداشتند و احتمالا در طول فصل کای هاورتز به عنوان ۹ کاذب برای آن‌ها بازی خواهد کرد.

روملو لوکاکو، فرناندو تورس، آلوارو موراتا، گونزالو هیگواین، رادامل فالکائو، هرنان کرسپو و ماتیا کزمان همگی با عملکردی درخشان راهی غرب لندن شدند ولی همگی دچار نفرینی شدند که مرد آلمانی خرافاتی اعتراف می‌کند که به آن اعتقاد دارد.

ستاره بلژیکی پس از انتقال رکوردشکن فصل قبل طی ۲۶ بازی تنها ۸ گل زد که امار ضعیفی است. این اتفاق درحالی رخ داد که قبل از این طی دو فصل حضور متوالی در اینتر به ترتیب ۲۳ و ۲۴ گل به ثمر رسانده بود.

داستان ترسناک نحسی یک شماره در رختکن آبی‌ها

در این طرح گرافیکی به خوبی عملکرد ضعیف شماره ۹ های چلسی مشخص است. از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۲۲ مجموعا ۱۰ بازیکن با پیراهن شماره ۹ چلسی به میدان رفته‌اند هیچ‌کدام عاقبت به خیر نشدند. شاید زمان آن رسیده که همه بپذیرند این شماره در استمفوردبریج نحس است!

داستان ترسناک نحسی یک شماره در رختکن آبی‌ها

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.