رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

داستان زندگی آرتین که برادرش آرشام را در حادثه تروریستی شاه چراغ از دست داد

داستان زندگی آرتین که برادرش آرشام را در حادثه تروریستی شاهرچراغ از دست داد، را در این مطلب می خوانید. نام آرتین و آرشامی که این روزها داغ دل هموطنانمان را تازه کرده در پلتفرم اینستاگرام سانسور شد.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ چهارشنبه ساعت ۱۷:۴۵ سیزده خانواده به همراه مردم ایران داغدار شدند. داغدار یک حادثه تروریستی تلخ در حرم شاه‌چراغ شیراز. آرتین و آرشام کودکان خانواده ای بودند که در عصر این روز برای زیارت راهی حرم شده بودند. آرتین شش ساله شاهد کشته شدن آرشام و پدر و مادرش بود.

حوالی ساعت ۱۷:۳۰ فردی با اسلحه وارد حرم شاه چراغ می شود و مردم حاضر در حرم را به رگبار گلوله می بندد. در میان افراد حاضر در حرم کودکانی بودند که شهید شدند و کودکی شش ساله که مرگ آنها را به چشم خود دید.

ساعاتی بعد داعش مسئولیت این حمله تروریستی را در شیراز بر عهده گرفت. حمله ای که خشم مردم ایران را بر افروخت و کشوری را داغدار کرد.

داستان خانواده آرتین داستان دردناکی است. آرتین به همراه پدر،‌مادر و بردارش آرشام به حرم رفته بود اما تنها او زنده ماند و شهادت خانواده اش را جلوی چشمانش دید. آرتین اکنون در بیمارستان بستری است.

اما خواهر آرتین که قرار بود هفته آینده مراسم عروسی اش برگزار شود، اکنون عزادار پدر، مادر و بردارش شده است.

روز گذشته محمد مخبر معاون رییس جمهور برای عیادت از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ به شیراز رفت. خواهر آرتین درباره حادثه ای که اتفاق افتاد در گفتگو با مخبر بیان کرده است: جواب آرتین رو چی بدم، منتظره بره خونه پدر و مادرش رو ببینه، هفته آینده قرار بود مراسم عروسی‌ام برگزار شود‌، پدر و مادرم رفته بودند خرید.

داستان آرتین و آرشام از روز حادثه تروریستی به بعد مورد توجه عموم مردم در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام قرار گرفته است. اما اینستاگرام نام آرتین و آرشام را امروز سانسور کرد. این سانسور از پلتفرمی که ادعای آزادی بیان دارد و محکوم کردن ترور را دارد، مخحک به نظر می رسد. سانسورهای اینستاگرام در حالی اتفاق می افتد که برای تبلیغ خشونت و ترور به نفع اغتشاش‌ گران هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظر
  1. پری می گوید

    خداوند لعنت کند خون آشام های بی رحم رو اخه به کدوم گناه ؟

  2. ناشناس می گوید

    انشالله خدا بهشون صبر بده و انتقام خونشون رو هرچه زودتر بگیرند

  3. زهرا باقری می گوید

    دلم برا آرتین کبابه
    خوش به سعادت مادر و پدر و برادر آرتین چه مرگی قشنگ تر از شهادت
    آرتین پسرم خدا بهت صبر بده که بتونی داغ عزیزان رو تحمل کنی
    این چند روز همش اشک ریختم

  4. الناز می گوید

    دلم خیلی برای آرتین می سوزد خدایا به آرتین صبر بده تا بتواند داغ عزیزانش را تحمل کند

    1. ابوالفضل می گوید

      واقعا خیلی بد بود واقعا خیلی بد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.