رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

داستان کشته شدن نسیم صدقی در اغتشاشات صحت دارد؟ + جزییات تازه

نسیم صدقی یکی دیگر از دخترانی است که این روزها نامش در فضای مجازی به عنوان کشته شده در اغتشاشات اخیر منتشر شده است. اما واقعیت ماجرای نسیم صدقی چیست؟

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ نهم آبان بود که خبر کشته شدن دختری از اهالی شاهین دژ به نام نسیم صدقی در اغتشاشات ارومیه در فضای مجازی پخش شد و رسانه های خارج از کشور نیز این خبر را منتشر کردند. این ادعا توسط مقامات رسمی کشور رد شد و در خصوص آن توضیحاتی ارائه شد.

داستان کشته شدن نسیم صدقی در اغتشاشات صحت دارد؟

در گزارشی که تسنیم به نقل از ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی منتشر کرده،‌آمده است: در پی دریافت گزارش فردی، جسد یک خانم با هویت نسیم صدقی محمودجیق فرزند حسن اهل شاهین دژ که ظاهرا بصورت مجردی در ارومیه اقامت داشته در حالیکه گلوله اسلحه شکاری از ناحیه کتف راست و چسبیده به بدن، شلیک شده بود و اسلحه وینچستر نیز در کنار جسد بود؛ در خانه باغی در روستای اوصالو ارومیه کشف شد.

ناصر عتباتی در ادامه بیان می کند: در بررسی‌ ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد یکی از فرزندان صاحب باغ که مظنون پرونده است، ساعت ۷ از مرز سرو و در ساعت ۹ صبح همان روز نیز پدر وی از مرز خارج و مجددا ساعت ۱۰:۳۰ وارد کشور شده است. پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند. تحقیقات توسط کارآگاهان جنایی آغاز نتایج حاصله متعاقبا اعلام خواهد شد.

ماجرای قتل نسیم صدقی چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی نیز درباره کشته شدن نسیم صدقی اظهار کرده است: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فوراً به محل اعزام شدند.

سرهنگ صادق شکری اضافه میکند: طی بررسی‌ ها مشخص شد که این دختر پس از مشاجره‌ های لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته ‌و جان باخته است.

قاتلان نسیم صدقی دستگیر شدند؟

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی ادامه می دهد: ۳ نفر مرتبط با این قتل توسط پلیس دستگیر شده‌اند و قاتل شناسایی شده ولی هنوز متواری است و تلاش‌ ها برای دستگیری او ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.