رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درخشش شماره ۶ تیم ملی دور از چشمان اسکوچیچ

سعید عزت اللهی با عملکردی که در وایله دانمارک می‌تواند اسکوچیچ را مجاب کند تا باردیگر به تیم ملی دعوت شد و در انتخابی جام جهانی به تیم کمک کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، سعید عزت‌اللهی روزهای خوبی را در دانمارک سپری می‌کند. بازیکن ایرانی وایله بعد از انتقال به این کشور، متوجه شد انتخاب درستی کرده است. او خیلی زود در وایله جا افتاد و حالا یکی از بهترین هافبک‌های لیگ دانمارک به حساب می‌آید. عزت اللهی معمولا عملکرد خوبی در زمین دارد و در آخرین بازی تیمش هم توانست عنوان بهترین بازیکن را مال خود کند.

او مقابل ای سی هورسنس ستاره میدان بود و در برد سه بر صفر تیمش نقش مهمی ایفا کرد. بعد از این اتفاق رسانه‌های دانمارک به تمجید از عزت اللهی پرداختند. سعید که این روزها بیش از هر زمان دیگری تمرکزش را روی وایله و بازی‌های این تیم گذاشته می گوید: «فقط کار خودم را می کنم. شروع خوبی در لیگ داشتیم ولی رفته رفته نتایج ما بد شد. اما در چند بار اخیر دوباره روند خوب و رو به رشدی داشتیم. این به همه ما بازیکنان انگیزه داد. در بازی های باقی مانده تلاش می کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم. انشالله که بتوانم نماینده خوبی برای ایران در دانمارک باشم.»

یک ویدئوی جالب

بعد از دیدار وایله و هورسنس ویدئویی از رختکن تیم دانمارکی منتشر شد که در نوع خود جالب بود. سعید عزت اللهی وسط رختکن ایستاده و بازیکنان در گوشه دیگری بودند. سعید آهنگی می خواند و بازیکنان هم او را همراهی می کردند. وقتی از عزت اللهی در این باره سوال می کنیم جواب می‌دهد: «ماجرای خاصی نداشت. بعد از هر برد ما در رختکن به همین شکل شادی می‌کنم. آهنگی برای تیم هست که آن را می‌خواهیم و به نوعی به کل تیم روحیه می‌دهد تا برای بازی‌های آینده آماده تر شویم. ویدئویی هم که منتشر شد دقیقا از همان لحظه بود. ما بعد از برد دور هم آهنگی می خواندیم و شادی می‌کردیم. حالا با انگیزه بیشتری لیگ دانمارک را ادامه خواهیم داد.»

جدایی یا ماندن؟

سعید با درخشش در وایله حالا این شانس را دارد تا به باشگاه بهتری نقل مکان کند. او البته در این زمینه تصمیم گیرنده اصلی نیست چراکه با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد و آنها باید درباره آینده او نظر دهند. عزت اللهی هم این موضوع را تائید می کند: «من با وایله قرارداد دارم. از سویی فصل تمام نشده. ما ۶ بازی دیگر داریم. باید نهایت تلاشم را کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. راستش هدف من از انتقال به وایله این بود که خودم را نشان دهم و به باشگاه بزرگتری بروم. اما زمان جدایی ام به هیچ وجه مشخص نیست. باید شرایطش پیش بیاید. این به سیاست باشگاه برمی گردد که قصد فروشم را دارد یا می خواهد بمانم و بازی کنم. نمی توانم در این مسئله دخالت کنم.» و اما حرف های پایانی سعید: «دوست دارم همه تمرکزم را روی تمرینات و بازی ها بگذارم. آینده به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. همه چیز را به خدا می سپارم.»

دور از چشم اسکوچیچ

درخشش سعید در دانمارک اما باعث نشده تا اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند. عزت اللهی در نیم فصل اول رقابت های لیگ این کشور بهترین هافبک میانی شد. در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته است اما ظاهرا بازی های خوب او از دید سرمربی کروات پنهان مانده است. عزت اللهی در تیم ملی همواره بازی های درخشانی انجام داده و معلوم نیست چه زمانی دوباره در لیست قرار می گیرد. سعید در سال های گذشته همواره جزو بهترین بازیکنان ایران بوده و هر بار به زمین رفته، درخشیده. آیا اسکوچیچ دوباره نام سعید را به لیست بازمی گرداند؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.