رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

در یک سال ۷۰ کافه و بستنی فروشی در اصفهان تعطیل شدند

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان گفت:از سال گذشته تاکنون ۷۰ کافه و بستنی فروشی در اصفهان به خاطر شرایط اقتصادی واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود رنجبر گفت: واحد‌های صنف آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ با مشکلات مختلفی از جمله محدودیت ساعات کاری، بالا بودن نرخ آب و برق، گرانی مواد اولیه و در نهایت کاهش تقاضا مواجه هستند.

او افزود: روال چند ساله این بود که در نیمه اول سال محدودیتی در ساعات کاری وجود نداشت و واحد‌های این صنف معمولاً تا ساعت پنج بامداد باز بودند درصورتی‌که اکنون این ساعت به یک بامداد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان با بیان اینکه بالا رفتن قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم تأثیر زیادی در کاهش فروش واحد‌های این صنف داشته است، گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۷۰ کافه و بستنی فروشی به خاطر شرایط اقتصادی واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

رنجبر با بیان اینکه متصدی کافی شاپ‌ها موظف شده‌اند تا از ورود افراد بدحجاب جلوگیری کنند، گفت: بعضی کافی شاپ‌ها به خاطر رعایت نکردن این مورد از سوی اداره اماکن تذکر دریافت کرده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.