رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دستمزد در نظر گرفته شده برای جانی دپ در «دزدان دریایی کاراییب ۶» چقدر بود؟

جانی دپ فاش کرده که برای بازی در قسمت ششم فیلم Pirates of the Caribbean قرار بوده ۲۲.۵ میلیون دلار دستمزد بگیرد، در حالی که پس از ماجرای دعوای قضایی او و همسر سابقش امبر هرد، این نقش از او گرفته شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، دپ اولین بار نقش کاپیتان جک اسپارو را در سال ۲۰۰۳ در فیلم Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl بازی کرد که بر اساس چرخ و فلک مشهور پارک سرگرمی دزدان دریایی کاراییب دیزنی ساخته شده بود. این بلاک باستر پرهزینه و موفق که ساخت آن بیش از ۱۴۰ میلیون دلار هزینه داشت، موفقیت بزرگی بود و بیش از چهار برابر بودجه خود فروش داشت.

بیشتر بخوانید:

طبیعتاً چنین فروش بالایی به خلق یک فرانچایز منتهی شد و بعد از آن بود که در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ شاهد اکران فیلم های دوم و سوم این مجموعه با نام های Dead Man’s Chest و At World’s End بودیم. این فرانچایز همچنان ادامه یافت و دپ در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ بار دیگر نقش جک اسپارو را در دنباله های On Stranger Tides و Dead Men Tell No Tales نیز تکرار کرد. برنامه ریزی ها برای ساخت قسمت ششم مجموعه دزدان دریایی کاراییب نیز صورت گرفت و قرار بود دپ به نقش جک اسپارو برگردد و کایا اسکودلاریو همبازی دپ و کارگردان خواکیم رونینگ نیز در این قسمت جدید حضور داشته باشند. اما به دنبال متهم شدن جانی دپ توسط امبر هرد به خشونت خانگی، دپ از پروژه های متعدد سینمایی از جمله دزدان دریایی کاراییب ۶ کنار گذاشته شد. همچنین جانی دپ از دنیای جادوگران نیز کنار گذاشته شد، جایی که وی نقش جادوگری شرور به نام گریندلوالد را بازی می کرد.

بدین ترتیب در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore که آوریل اخیر منتشر شد، مدس میکلسن جانشین دپ شده و نقش گریندلوالد را بازی کرد. یکی از دلایل شکایت جانی دپ از امبر هرد به این موضوع باز می گردد که دپ مدعی است به خاطر حذف شدن از پروژه های متعدد، دستمزدهای قابل توجهی را از دست داده و به برخی پروژه های دیگر نیز دعوت نشده است. وکلای دپ مدعی هستند که به خاطر اتهامات امبر هرد، موکلشان دستکم ۴۰ میلیون دلار دستمزد را از دست داده که بیش از نیمی از آن مربوط به دستمزدش برای قسمت ششم دزدان دریایی کاراییب بوده است. در دادگاه اخیر جانی دپ و امبر هرد فاش شده که قرار بوده دپ برای حضور مجدد در این فرانچایز دستمزدی ۲۲.۵ میلیون دلاری دریافت کند.

با توجه به این که شخصیت جک اسپارو ستون فقرات فرانچایز مردگان متحرک است، دریافت چنین دستمزد قابل توجهی برای بازگشت او به این فرانچایز بسیار منطقی و معقول به نظر می رسد. با توجه به دستمزد بالای دپ، هزینه ساخت قسمت ششم این فرانچایز حدود ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده بود اما کنار گذاشته شدن دپ از این نقش، دورنمای کلی این فرانچایز را نیز تغییر داد. بدون حضور دپ، تهیه کنندگان اعتماد کمتری به عملکرد فیلم بعدی دزدان دریایی کاراییب داشته و به احتمال فراوان بودجه ساخت آن را کاهش خواهند داد و شاید اصلاً هیچگاه ساخته نشود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.