رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دستور وزیر کشور به استاندار هرمزگان برای رسیدگی فوری به وضعیت زلزله‌زدگان

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان تاکید کرد: با بسیج همه ظرفیت‌های استانی به وضعیت زلزله‌زدگان در استان رسیدگی و با اعزام تیم‌های کارشناسی برآورد دقیق از خسارات ناشی از زلزله به عمل آورد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، احمد وحیدی در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان تاکید کرد: با بسیج همه ظرفیت‌های استانی به وضعیت زلزله زدگان در استان رسیدگی و با اعزام تیم‌های کارشناسی برآورد دقیق از خسارات ناشی از زلزله به عمل آورد.

وزیر کشور با بیان اینکه مجموعه دولت اهتمام جدی به حل فوری مشکلات ناشی از حوادث و اتفاقات طبیعی اعم از سیل و زلزله دارد، گفت: با تمام ظرفیت در کنار مناطق زلزله دیده استان هرمزگان هستیم و حمایت‌های مقتضی صورت خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان به همراه تیم کارشناسی هم اکنون در مناطق زلزله دیده حضور دارد.

طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور زلزله شدیدی به بزرگی ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت ۲:۴۵ بامداد پنجشنبه در استان هرمزگان حوالی کوخرد رخ داده است.

این زمین‌لرزه در ۲۷ کیلومتری کوخرد، ۳۸ کیلومتری جناح و ۴۰ کیلومتری بندر چارک (هر سه در استان هرمزگان) به وقوع پیوسته است.

مرکز این زمین‌لرزه همچنین ۱۶۵ کیلومتر با بندرعباس – مرکز استان هرمزگان – و ۳۶۸ کیلومتر با شیراز – مرکز استان فارس – فاصله داشته است.

هنوز از تلفات جانی و مالی احتمالی این زلزله گزارشی منتشر نشده است، اما تیم‌های کارشناسی و ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.