رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دکمه قطع صدای ویدئو به واتساپ اضافه شد

واتساپ اکنون به شما امکان می‌دهد قبل از اشتراک گذاری فیلم‌ها صدای آن را قطع کنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر می‌خواهید ویدیویی را با کسی به اشتراک بگذارید ، اما به هر دلیلی می‌خواهید صدای آن را قطع کنید ، می‌توانید از برنامه‌های جانبی و کمکی استفاده کنید. اما انگار در واتساپ خبر‌هایی در این رابطه وجود دارد، با امکان و ویژگی جدید واتساپ اکنون می‌توان صدای ویدئو را قبل از اشتراک گذاری قطع کرد.

پیام رسان واتساپ (WhatsApp) در بخش تغییرات پلی استور گوگل ، نکته‌ای را اطلاع رسانی کرده و از گزینه‌ای برای حذف صدا هنگام به اشتراک گذاری فیلم پرده برداری کرده است. البته بسیاری از کاربران در توئیتر هم این نکته را تایید کرده اند که می‌توان قبل از اشتراک گذاری ویدئو با دکمه قطع صدا ، صدای ویدئو را بست.

چطور صدای ویدئو در واتساپ را قطع کنیم؟

کاربران گفته اند به ویرایشگر ویدئوی واتساپ ، یک آیکون بلندگوی کوچک اضافه شده است که درست در زیر جدول زمان ویدیو قرار گرفته است که با خاموش کردن آن ، ویدیو بی صدا می‌شود. با این حال ، به نظر می‌رسد که این گزینه به عنوان یک تغییر در سمت سرور در حال اجرا است ، زیرا در نسخه‌های مختلف برنامه ، دسترسی به آن متفاوت است.

فرقی نمی‌کند که ویدیویی را از منبع دیگری دریافت کرده باشید یا با دوربین تلفن همراه خود ضبط کرده باشید؛ در هر صورت هنگام به اشتراک گذاری ، می‌توانید صدای آن را قطع کنید.

طبق گفته یک منبع آگاه ، این گزینه ابتدا در نسخه ۲.۲۱.۳.۱۳ بتا واتساپ نشان داده شد ، اما اکنون که این ویژگی رسمی شده و به عنوان یک سوئیچ سمت سرور در دسترس است ، احتمالاً بهتر است فقط آخرین نسخه بروزرسانی واتساپ را بارگیری و از آن استفاده کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.