رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دیدار مهندس ضرغامی با ۴ نماینده مجلس شورای اسلامی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر دوشنبه دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۰ دقیقه با رحمت‌الله نوروزی از حوزه انتخابیه علی‌آباد کتول، سید مسعود خاتمی از گلپایگان و خوانسار، عبدالله ایزدپناه از ایذه و باغملک و عادل نجف‌زاده از حوزه انتخابیه خوی و چایپاره دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این دیدارعبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی درباره طرح ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان خوزستان شامل ۲۵ بسته آماده سرمایه‌گذاری که موافقت و استعلامات آن از تمامی دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز اخذ شده است، گفت‌وگو و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در استان خوزستان بویژه در شهرستان ایذه و باغملک مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این دیدار فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان خوزستان نیز حضور داشتند.

عادل نجف‌زاده نماینده حوزه انتخابیه خوی و چایپاره به همراه فعالان و مدیران حوزه فرهنگ و رسانه در این دیدار نیز حضور داشت.

نماینده مردم خوی و چایپاره از مهندس ضرغامی برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی شمس و مولانا دعوت کرد.

نجف‌زاده به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و ترکیه خواستار تقویت دیپلماسی فرهنگی خوی و قونیه برای تقویت ارتباطات با کشورهای همسایه شد.

همچنین درباره حفظ و نگهداری از آثار تاریخی ومرمت بازار تاریخی شهرستان خوی گفت‌وگو شد.

دیپلماسی فرهنگی با کشورهای همسایه یک راهبرد مناسب برای توسعه روابط فرهنگی است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موضوع دیپلماسی فرهنگی با کشورهای همسایه را با برگزاری جشنواره های ملی مثل جشنواره شمس و مولانا یک راهبرد مناسب برای توسعه روابط فرهنگی با همسایگان دانست.

رفع مشکلات دهکده گردشگری گلستانکوه و راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در گلپایگان و خوانسار

سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در این دیدار به همراه فعالان فرهنگی و اقتصادی حضور داشت.

همچنین درباره حفظ و نگهداری و مرمت آثار تاریخی و توجه ویژه به رفع موانع و مشکلات پروژه دهکده گردشگری گلستانکوه و ایجاد و راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در شهرستان گلپایگان و خوانسار با مهندس ضرغامی گفت‌وگو کرد.

درخواست اهالی شهرستانهای گلپایگان و خوانسار برای ثبت جشنواره های کباب و لبنیات گلپایگان و جشنواره عسل خوانسار در تقویم گردشگری وزارتخانه مورد درخواست قرار گرفت.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رفع موانع پروژه‌های گردشگری در استان گلستان

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی درباره توسعه زیرساخت‌های گردشگری حوزه انتخابیه و رفع موانع پروژه‌های گردشگری استان گلستان و توجه ویژه به انتخاب ابنیه‌ تاریخی و رعایت حقوق مردم قبل از ثبت ملی ابنیه گفت‌وگو کرد.

مهندس ضرغامی بعد از شنیدن نظرات کارشناسی دستورات لازم را صادر کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.