حسادت بازیگر نقش مالفوی به رابطه هری پاتر و سیریوس بلک

تام فلتون، بازیگر نقش دراکو مالفوی گفته است که بازیگران و عوامل فیلم های «هری پاتر» نسبت به پیوند واقعی دنیل رادکلیف و گری اولدمن «حسادت» داشتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از اینسایدر، تام فلتون که نقش دراکو مالفوی را در هر هشت فیلم هری پاتر بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ اکران شد، بازی می کرد، در خاطراتش که روز سه‌ شنبه منتشر شد، درباره همکارانش در این مجموعه فیلم خود صحبت کرد.

اولدمن به عنوان پدرخوانده هری پاتر و در نقش سیریوس بلک، برای قسمت سوم، «هری پاتر و زندانی آزکابان» محصول ۲۰۰۴، به این مجموعه پیوست. این بازیگر در «هری پاتر و جام آتش» (۲۰۰۵) و «هری پاتر و محفل ققنوس» (۲۰۰۷) نیز حضور داشت.

فلتون در کتاب خاطرات خود اولدمن را “بی ادعا و سر به زیر” توصیف کرد. فلتون می نویسد: «همانطور که سیریوس برای هری پدر شد، من این احساس را داشتم که گری برای دنیل الهام‌ بخش بود و به او کمک کرد تا مسیر دشوار بزرگ شدن در کانون توجه را طی کند و همچنین مهارت‌ های بازیگری‌ اش را تقویت کند. به نظر من آنها حس شوخ طبعی و رویکردی مشابه با دیگر بازیگران و گروه داشتند. فکر می‌کنم برخی از ما – از جمله خودم – به آن پیوند حسادت می‌کردیم.

فلتون ادامه میدهد: می‌توانستیم ببینیم که تا حدی به لطف تأثیر گری، دن واقعاً بهتر از هر یک از ما شروع به یادگیری این هنر کرد. چه کسی بهتر از گری اولدمن در این زمینه می تواند کنار شما باشد؟

رادکلیف قبلا در مورد همکاری با اولدمن صحبت کرده بود و گفته بود که مرگ سیریوس در هری پاتر و محفل ققنوس سخت ترین اتفاق برای او بوده است. رادکلیف به BuzzFeed در این باره گفته بود: در آن زمان، نمی‌دانستم که آیا دوباره با گری اولدمن کار خواهم کرد یا نه، و این بسیار ناراحت کننده بود، و من گری را می‌ستودم، و کار با او تجربه‌ای فوق‌العاده در زندگی من بود. مرگ این کاراکتر نیز کاملاً غیرمعمول و یک شوک واقعی بود.

رادکلیف و اولدمن در ویژه‌ای به مناسبت بیستمین سالگرد «هری پاتر» که در ماه ژانویه از شبکه HBO Max منتشر شد، دوباره با یکدیگر دیدار کردند.

رادکلیف ۱۴ ساله بود که آنها برای اولین بار ملاقات کردند و اولدمن گفت که احساس می کرد به طور طبیعی نقش پدرانه” را برای این بازیگر جوان بر عهده گرفته است.

در گفتگو با واتسون و روپرت گرینت (ران ویزلی)، رادکلیف به یاد می آورد که از کار با اولدمن دچار استرس شده بود و احساس میکرد که باید باحال رفتار کند.

آلفونسو کوارون کارگردان فیلم «زندانی آزکابان» گفت: دن ابتدا کمی استرس داشت و گری به‌عنوان یک شخص و همچنین به‌عنوان یک بازیگر به طرز شگفت‌ انگیزی سخاوتمند بود. گری بلافاصله او را در آغوش گرفت و وارد روند بازیگری کرد.

مترجم: سحر سادات زمانی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. پریا می گوید

    هی واقعا بازیگر خوبیه:›

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.