رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

راهنمای خرید کولر آبی بازرگانی آسا

خرید کولر آبی در مناطق خشک کشور، نسبت به دیگر شهر های سردسیر پر فروش تر است.

به گزارش اینتیتر،‌ خرید کولر آبی در مناطق خشک کشور، نسبت به دیگر شهر های سردسیر پر فروش تر است. کولر آبی علاوه بر خنک کردن هوا، به مرطوب کردن آن ‌هم کمک می‌کند؛ این عملکرد باعث می‌شود سرمای عمیق‌تری به خانه ببخشد و انتخاب مناسبی برای مناطق گرم و خشک باشد. اگر قصد خرید کولر آبی دارید، بهتر است در ابتدا تمام نکات مربوط به آن را بدانید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

خرید کولر آبی

خرید انواع کولر آبی بر اساس عملکرد

قبل از خرید کولر آبی، باید انواع آن را به‌خوبی بشناسید تا بتوانید کولری متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. به‌طورکلی کولر آبی شامل ۲ مدل مختلف می‌شود: کولر آبی پوشالی و سلولزی.

خرید کولر آبی پوشالی

کولر پوشالی، قدیمی‌ترین نوع کولر آبی است. در این کولر از پوشال‌های چوبی استفاده‌ شده است؛ پمپ کولر آب را به سمت پوشال هدایت می‌کند و پوشال کاملاً خیس می‌شود. هوا از میان این پوشال‌های چوبی عبور می‌کند و درعین‌حال که هوای خانه را خنک می‌کند، باعث ایجاد رطوبت هم می‌شود. در این نوع کولر آبی، پوشال‌ها باید به‌صورت سالانه عوض شوند تا کولر کارکرد بهتری داشته باشد. میزان خرید کولر آبی پوشالی نسبت به کولر سلولزی بسیار بیشتر است؛ دلیل این امر در دسترس بودن قطعات موردنیاز این کولر و قیمت مناسب آن است. تنها ایرادی که می‌توان برای این نوع کولر آبی لحاظ کرد، امکان ورود گردوغبار و آلودگی به منزل است.

خرید کولر آبی سلولزی

در کولر آبی سلولزی به‌جای  پوشال چوبی، از پدهای سلولزی استفاده می‌شود. استفاده از پد سلولزی باعث می‌شود که مصرف انرژی کولر پایین‌تر باشد و قدرت آن بالاتر باشد. کولر سلولزی سرمای بیشتری به خانه شما می‌بخشد و مشکل ورود گردوغبار که در کولر پوشالی وجود داشت را به‌خوبی حل کرده است. پدهای سلولزی این کولر، می‌توانند زمان بیشتری نسبت به پوشال استفاده شوند. از مشکلاتی که برای خرید کولر آبی سلولزی وجود دارد، می‌توان به قیمت بالای پد سلولزی اشاره کرد؛ همچنین ممکن است پدها بوی بدی از خود ساطع کنند که باعث می‌شود منزل شما بوی بدی به خود بگیرد.

انواع کولر آبی بر اساس شکل ظاهری

یکی‌دیگر از نکاتی که باید قبل از خرید کولر آبی به آن توجه کرد، شکل ظاهری و نوع استفاده از آن است. کولر آبی در مدل‌های متنوعی ازجمله: پشت‌بامی و بالکنی، کولر آبی پرتابل و مینی‌کولر دسته‌بندی می‌شود. کولر پرتابل همان‌طور که از نامش پیداست قابلیت حمل و جابه‌جایی دارد. مخزن این کولر به‌صورت دستی پر می‌شود. یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای میز کار، کولر پرتابل است. دیگر انواع کولر آبی، به دلیل ابعاد بزرگی که دارند روی پشت‌بام یا بالکن قرار می‌گیرند و برای استفاده از آن، کانال‌کشی صورت می‌گیرد. قبل از خرید کولر آبی، انتخاب کنید که به کدام‌یک از این مدل‌ها احتیاج دارید.

خرید کولر آبی

توان کولر آبی

یکی‌دیگر از مواردی که هنگام خرید کولر آبی باید به آن توجه کرد، توان آن است. توان کولر آبی با توان کولرگازی تفاوت‌های زیادی دارد.

  • برای مساحت ۳۰ تا ۵۰ متر کولر ۲۳۰۰ انتخاب مناسبی است.
  • کولرهای ۳۵۰۰ برای مساحت ۵۰ تا ۷۰ متر کاربرد دارند.
  • خرید کولر آبی با توان ۴۹۰۰ برای اماکنی با متراژ ۷۰ تا ۱۲۰ متر بسیار مناسب است.
  • برای مساحت بالای ۱۲۰ متر هم می‌توان از کولر ۷۰۰۰ استفاده کرد.

نکات مهم برای خرید کولر آبی

برخی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید کولر آبی به آن توجه کنید به شرح زیر است:

  • خرید کولر آبی را در فصل‌های سرد مثل زمستان و پاییز انجام دهید؛ در این فصل‌ها معمولاً قیمت کولر آبی پایین است.
  • به رده مصرف انرژی کولر دقت کنید؛ برای کاهش هزینه‌ها اقدام به خرید کولری نمایید که رده انرژی آن A یا B است.
  • به جنس بدنه کولر دقت کنید. کارکرد کولر آبی باعث می‌شود که در معرض پوسیدگی قرار داشته باشید؛ بنابراین ضخامت پوشش بدنه کولر بسیار مهم است.
  • از مراجع معتبر اقدام به خرید کولر آبی نمایید.

خرید کولر آبی

بازرگانی آسا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز فروش لوازم‌خانگی به‌صورت مستقیم هست. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی asabazargani.com و یا تماس با شماره ۰۹۱۰۳۵۸۰۲۸۱ با بازرگانی آسا ارتباط برقرار کنید و اقدام به خرید کولر آبی با مناسب‌ترین قیمت نمایید. بازرگانی آسا با ارسال سریع و رایگان به تمام نقاط کشور و تضمین اصالت کالا به‌همراه ارائه ضمانت‌نامه محصولات، همواره سعی بر جلب رضایت مشتری داشته است. لازم به ذکر است که بازرگانی آسا به شما تضمین قیمت مناسب می‌دهد که می‌توانید با خاطری آسوده اقدام به خرید نمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.