رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رسوایی ناجور خانم دکتر زیبای بیمارستان دولتی

پزشک جوان و اتفاقا محبوب یکی از بیمارستان های دولتی، مدتها پزشکان و بیماران را به حیله ای فریب داد که در نهایت حاصلی جز رسوایی برایش نداشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از نمناک، ماجرای بازداشت پزشک قلابی، ماجرای تازه ای نیست اما اینکه شخصی کم سن و سال بتواند مدتی در یک بیمارستان با این شیوه طبابت کند، حتما تازگی دارد. خانم دکتر جوانی که مدتی قبل کارش را در بیمارستان آغاز کرده بود، به مشکل جدی برخورد کرد؛ مشکلی که به دلیل پزشک نبودن او ایجاد شده بود.

خانواده “عایشه ” همیشه دوست داشتند که او پزشک شود، بنابراین او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در آزمون دانشکده پزشکی شرکت کرد اما موفق نشد. اما او نمی خواست خانواده خود را ناامید کند، بنابراین به جای اینکه شکست خود را بپذیرد و دوباره ادامه دهد، به آنها گفت که وارد دانشگاه معتبر پزشکی کاپا شده است و در حال تحصیل برای پزشک شدن است. او حتی نمره امتحان و برگه های ثبت نامش را جعل کرد تا پدر و مادرش به چیزی مشکوک نشوند، اما این تنها شروع کار او بود.

این دختر جوان پس از دروغ به خانواده اش، به دیگران هم دروغ گفت. او در یک خوابگاه استانبول مستقر شد و به همه گفت که دانشجوی پزشکی است. کارت شناسایی دانشجویی جعلی که داشت وسیله ای شد تا بتواند با دانشجویان واقعی پزشکی ارتباط برقرار کند و به قول خودش اطلاعاتی در این رشته بدست بیاورد.

خانم دکتر زیبا

مدتی بعد، مادرش بیمار و در یک بیمارستان بستری شد. “عاشیه” هم با کارت جعلی خود را به عنوان پزشک معرفی کرد و به این بیمارستان راه یافت. جالب اینجاست که پس از ترخیص مادرش از بیمارستان، یکسال هم آنجا ماند و مشغول به کار شد.

به دلیل چهره زیبا و برخورد خوبی که عایشه داشت، بسیاری از بیماران به او علاقه مند شدند و حتی عنوان خانم دکتر زیبا را نیز برایش انتخاب کردند.

اما پس از مدتی، پزشکان بیمارستان به او مشکوک شدند و متوجه شدند که او نمیتواند حتی به سوالات ساده پزشکی آنها پاسخ دهد. تکرار اشتباهات پزشکی “عاشیه” و ناتوانی او در پاسخ دادن به سوالات پزشکی حتی سطح پایین، دلیلی شد تا کادر پزشکی بیمارستان ماجرا را به پلیس گزارش دهند.

با ورود پلیس به ماجرا همه چیز روشن شد و دروغ بافی های عایشه نیز به پایان رسید و در نهایت پزشک زن قلابی ۲۰ ساله در ترکیه پس از اینکه مشخص شد با وجود اینکه هرگز در رشته پزشکی تحصیل نکرده بود به عنوان پزشک در یک بیمارستان دولتی کار می کرد، دستگیر شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.