رعایت عفاف و حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری بازیگران خانم شده است

معصومی درباره رعایت عفاف و حجاب در کارهای تولیدی پس از انقلاب، گفت: در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از جهان نیوز، فارس، پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به وضعیت امروز فیلم‌های تولیدی سینما و تلویزیون، اظهار داشت: من که از زمان شیوع کرونا در عرصه هنر حضور ندارم و خودم را کنار کشیدم. اما متاسفانه چند سالی است که کارها ضعیف شده و به محض اینکه کاری به اصطلاح گُل می‌کند بعد از آن هر کس سعی می‌کند به نوعی از آن کپی برداری کند و خلاقیتی وجود ندارد. خودم اگر بخواهم تلویزیون ببینم سریال‌های گذشته و شبکه «آی فیلم» را می‌بینم.

وی در ادامه درباره دلایل ضعف سریال‌های کنونی تلویزیون به خصوص در ایام مناسبتی، گفت: به نظرم برای این موضوع سه علت وجود دارد یکی اینکه قصه‌ها ضعیف شده، دوم اینکه کارگردانی‌ها خوب نیست و مورد سوم دستمزدهای پایین است و امیدورام به هنرمندان بیشتر برسند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با مقایسه جایگاه بازیگران در قبل و بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب که اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد، اما پس از انقلاب این توجه نسبت به هنرمندان بهبود پیدا کرد. بعد از انقلاب یک دوره طلایی در سینما و تلویزیون داشتیم ولی آن دوره گذشت و تمام شد.

وی در پایان درباره رعایت عفاف و حجاب در کارهای تولیدی پس از انقلاب، گفت: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.