رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رندر سدان الکتریکی هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳ به نمایش در آمد

رونمایی رسمی از هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳ به زودی انجام می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ خودروی مفهومی هیوندای از پورشه ۹۱۱ EV چهار در الهام گرفته شده است؛ تصاویر جاسوسی نشان داده است که نسخه تولیدی آن امکانات خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

آیونیک ۶ که قرار است طراحی آن به روز باشد، سرانجام به زودی رونمایی خواهد شد؛ در همین حال، دسته جدیدی از رندر‌ها این سدان الکتریکی را در رنگ‌های مختلف و با چندین طرح چرخ آلیاژی نشان می‌دهد.

آیونیک ۶ قرار است با تسلا مدل ۳ و بی‌ام‌و i۴ رقابت کند. این خودرو از پلتفرم E-GMP استفاده می کند، آیونیک ۵ نیز از همان معماری استفاده می‌کند و اخیراً در اروپا به روز شده است، جایی که باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی و دوربین‌های جایگزین آینه را دریافت کرده است.

فقط می‌توان امیدوار بود که آیونیک ۵ N آینده با آیونیک ۶ N تولید شود تا در مقابل مدل ۳ Performance و i۴ M۵۰ قرار گیرد. همانطور که در کیا EV۶ GT دیده می‌شود، این خودرو می‌تواند تا ۵۷۶ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

هیوندای از قبل با کار بر روی یک SUV فول سایز که در سال ۲۰۲۴ با نام آیونیک ۷ با سه ردیف صندلی عرضه می‌شود، برنامه ریزی کرده است. این پیش‌نمایش در نوامبر گذشته توسط Seven Concept ارائه شد و باید بزرگ‌ترین وسیله نقلیه‌ای باشد که از پلتفرم الکتریکی اختصاصی، همراه با کیا EV۹ و جنسیس GV۹۰ استفاده می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.