رویارویی شاگردان مهدی مهدوی کیا با دو تیم لیگ برتری

شاگردان مهدی مهدوی کیا دیروز وارد کمپ تیم های ملی شدند و تست کرونا دادند تا از امروز دور جدید تمرینات خود را در زمین شماره دو آغاز کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی،‌ علت اردوهای پی در پی تیم ملی امید تعطیلی بازی های لیگ برتر به بهانه برگزار بازی های جام حذفی است و اینکه زمان زیادی به آغاز بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند باقی نمانده است. این دیدارها خرداد ماه با حضور ۱۶ تیم در ازبکستان برگزار می شود و مهدی مهدوی کیا اعلام کرده تیم امید ایران نسبت به سایر تیم ها از برنامه آماده سازی عقب افتاده است. با این حال اردوی قبلی و نتایجی که این تیم در مصاف دوستانه با نساجی و پرسپولیس به دست آورد آنهم با بازیکنان زیر ۲۱ سال نشان می دهد مهدی مهدوی کیا تیم خوبی ساخته که با دو سال میانیگن سنی پایین تر هم می توانیم به نتایج آن در بازی های تاشکند خوشبین باشیم.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی امید در بازی ابتدایی خود نساجی را ۵-۲ شکست داد و در ادامه با نتیجه ۳-۱ در حالی از سد پرسپولیس گذشت که یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. حالا شاگردان مهدی مهدوی کیا پنج شنبه در کمپ تیم های ملی میزبان گل گهر سیرجان خواهند بود. احتمالا تیم ملی امید در این اردو یک بازی دوستانه دیگر هم برگزار خواهد کرد تا هر ۲۲ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی امید در بازی های دوستانه به میدان بیایند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.