رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رویای بازگشت مسی؛ خیلی دور خیلی نزدیک

صحبت‌های اخیر رییس بارسلونا باعث شده تا موضوع بازگشت لئو مسی به این تیم دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، باشگاه بارسلونا فصل گذشته برای کم کردن هزینه‌های تیم فوتبال خود مجبور شد تا لیونل مسی را از دست بدهد و حالا بعد از گذشت یک فصل از حضور مسی در پاری‌سن‌ژرمن، خبرهایی مبنی بر بازگشت احتمالی این فوق ستاره آرژانتینی به بارسلونا در فصل آینده به گوش می‌رسد.

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا که پس از بازگشت خود بر مسند ریاست توانست تغییرات زیادی در این باشگاه ایجاد کند، در آخرین مصاحبه خود در خصوص اینکه تا چه حد در رفتن مسی از بارسا مقصر است، گفت: هرکاری که لازم بود، انجام دادم تا این باشگاه بالاتر از بهترین بازیکن تاریخمان قرار بگیرد.

او در ادامه مصاحبه خود عنوان کرد: مسی را از زمانی که کودک بود، می‌شناسم و دوستش دارم. برای همین یک بدهی اخلاقی به او دارم. او بهترین بازیکن تاریخ ماست و تمام تلاشم را می‌کنم تا در اواخر دورانش پیراهن بارسلونا را به تن کند. می‌خواهم او را بازگردانم اما این کار آسان نیست و به استراتژی‌های مناسبی نیاز دارد.

صحبت‌های لاپورتا نشان می‌دهد که او از پروژه بازگشت مسی به جمع کاتالان‌ها استقبال می‌کند و همین موضوع می‌تواند امید هواداران را برای این اتفاق بزرگ و شیرین زنده کند کند.

از سوی دیگر ژاوی سرمربی بارسا و همبازی مسی که علاقه زیادی به این فوق ستاره آرژانتینی دارد در خصوص پروژه بازگشت مسی گفت:‌ این ایده‌ای است که باشگاه به آن فکر می‌کند اما در این فصل عملی نخواهد بود. البته که من امیدوار بودم شرایط به این شکل نباشد. مسی شایستگی آخرین فرصت را دارد تا ثابت کند بهترین بازیکن تاریخ است. من هم دوست دارم بار دیگر او را در بارسا ببینم.

البته این پروژه به حد زیادی برای بارسا سنگین است و نیاز دارد تا مسی نیز از حقوق سنگین خود چشم‌پوشی کند. مسی ۳۵ ساله نیز این را به خوبی می‌داند که فرصت بازگشتش به بارسا می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ حتی جذاب‌تر از روزهای آغاز فوتبالش در این تیم.

بدون شک بازگشت مسی به بارسا می‌تواند بزرگترین رویای یک طرفدار آبی‌اناری باشد اما باید ببینیم این پروژه بزرگ تا چه حد به واقعیت نزدیک است. مسی یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و خودش در مورد ماندن یا رفتن از این تیم اعلام کرده که تصمیمش را بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.