رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ساخت فیلم ویژه ایام هالووین توسط مارول برای دیزنی پلاس

مارول استودیو در حال ساخت فیلمی مناسبتی برای ایام هالووین است که قرار است برای دیزنی پلاس تولید شود. همچنین ممکن است شخصیت گرگینه مارول در این فیلم حضور داشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو در حال ساخت فیلم تلویزیونی مناسبتی دیگری برای دیزنی پلاس است، اما اینبار این فیلم قرار است برای ایام هالووین تولید شود. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، مارول در حال ساخت یک فیلم هالووینی و مناسبتی است که قرار است از دیزنی پلاس پخش شود و به همین منظور به‌دنبال استخدام یک بازیگر لاتین تبار با سنی در حدود ۳۰ سال برای نقش اصلی است. اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما در ادامه این گزارش اشاره شده که این فیلم ممکن است براساس شخصیت گرگینه در شب تولید و پخش شود.

در دنیای کمیک مارول دو شخصیت گرگینه در شب وجود دارد. جک راسل اولین گرگینه دنیای مارول بود که برای اولین‌بار در اوایل دهه ۷۰ میلادی و در کمیک Marvel Spotlight معرفی شد. همچنین اخیرا نسخه دیگری از شخصیت گرگینه در شب معرفی شده که جیک گومز نام دارد که برداشت جدیدی از این شخصیت بود. او یک نوجوان مکزیکی و سرخپوست از قبیله هوپی است. مشخص نیست که این فیلم هالووینی از دنیای سینمایی مارول براساس کدام شخصیت ساخته خواهد شد، اما می‌تواند ترکیبی از این دو شخصیت باشد که درنهایت یک شخصیت کاملا جدید را شاهد باشیم.

ایده ساخت یک فیلم هالووینی در دنیای سینمایی مارول می‌تواند جالب باشد و شخصیت گرگینه در شب نیز بدون شک بهترین انتخاب ممکن است. این در حالی است که شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور گرگینه در شب در سریال Moon Knight نیز شنیده می‌شود که می‌تواند نشان دهد مارول برنامه‌های زیادی برای این شخصیت و احتمالا دنیای ماورایی خودش دارد. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم هالووینی مارول از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special، اولین فیلم مناسبتی مارول است که به کارگردانی جیمز گان برای ایام کریسمس تولید خواهد شد. این فیلم قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.