سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشکل دارد؟

دوره دوم قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو روز گذشته آغاز شد. اما به نظر می‌رسد متقاضیان در فرایند ثبت‌نام دچار مشکل شده‌اند. مشکل سامانه چیست؟

به گزارش اینتیتر به نقل از تجارت نیوز، اجرای مرحله نخست از عرضه محصولات شرکت‌های خودروسازی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با حواشی زیادی همراه بود. از اختلال‌های روزهای نخست گرفته تا اعلام دیرهنگام اسامی برندگان. در ادامه نیز بحث‌هایی در مورد امنیت سامانه یکپارچه مطرح شد.

با این وجود، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت روز پنجشنبه اعلام کرد که با برطرف شدن ایرادات امنیتی این سامانه، دور دوم ثبت‌نام خودرو آخر تیر انجام می‌شود (باشگاه خبرنگاران جوان).

مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نیز از ساعت ۱۷ دیروز، شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز شد.

اما متقاضیان در فرایند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه با مشکلاتی مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد سایت سامانه یکپارچه به مشکل خورده است.

البته در پیگیری‌های تجارت‌نیوز، وزارت صمت این مشکل را برعهده نگرفت و اعلام کرد مشکل از سمت شرکتی است که سامانه را طراحی کرده. امید قالیباف، سخنگوی وزیر صمت در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مشکلات این سایت مربوط به شرکت نگاه است و به وزارت صمت ارتباطی ندارد. مردم برای ثبت شکایات خود باید به شماره پشتیبانی سامانه درج شده تماس بگیرند.

مشکل ثبت‌نام خودرو چیست؟

برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز به مشکلات مربوط به این سایت اشاره کردند.

-« چرا میگه هیچ برنامه فروشی متناسب با درخواست شما وجود ندارد ؟؟؟؟»

-« این که اصلا نمیشه ثبت‌نام کرد. گزینه ثبت‌نام نداره.»

-« از ساعت ۵ هرچی می‌زنیم همش سیستمشون ارور می‌ده.»

-« دوسه ساعت انجام دادم. یک بار شماره موبایل که خودش کد فرستاده میگه اشتباهه. جالبه یک بار کد نمیاد. هر بار هم قطع می‌کنه.»

-« سایت فروش یکپارچه خودرو غیر فعال هست و ثبت نامی نداره.»

-« من نیم ساعت پیش ثبت نام کردم. کد رهگیری هم گرفتم. اما تو سوابق ثبت نامم ننوشته و نیست.»

-« نه میشه ثبت نام کرد. نه میشه اطلاعات رو ویرایش کرد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.