رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سامسونگ تولید گوشی‌های خود را در سال ۲۰۲۲ کاهش می‌دهد

سامسونگ ظاهرا قصد دارد در سال ۲۰۲۲ حجم تولید خود را نسبت به سال ۲۰۲۱‌ درحدود ۴۰ میلیون دستگاه موبایل کاهش دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، به گزارش وب‌سایت کره‌ای «The Elec»، سامسونگ ظاهرا قصد دارد هدفگذاری و برنامه تولید موبایل را در سال ۲۰۲۲ تغییر دهد و به جای عرضه ۳۰۰ میلیون دستگاه، ۴۰ میلیون دستگاه کمتر و در حدود ۲۶۰ میلیون گوشی به بازار عرضه کند که رقمی کمتر از آمار عرضه سال ۲۰۲۱ است.

برخی تحلیلگران بازار به این موضوع اشاره می‌کنند که افزایش تورم، کاهش تقاضای خرید از سوی مصرف کنندگان و مشکلات زنجیره تامین باعث شده که سامسونگ در سال جاری میلادی چنین تصمیمی را دنبال کند.

باوجودی که به نظر می‌رسد همه گیری کرونا دیگر مانند گذشته بر بازار فروش گوشی‌های هوشمند تاثیر چندانی ندارد، اما ظاهرا مسایل جدیدی به میان آمده که سامسونگ را مجبور می‌کند تا استراتژی‌های تولید خود را برای سال جاری میلادی مورد بازنگری قرار دهد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت کره‌ای «The Elec» برخی مسایل سامسونگ را مجبور کرده است تا استراتژی تولید خود را برای سال ۲۰۲۲ تغییر داده و میزان تولید خود را حدود ۴۰ میلیون دستگاه کاهش دهد.

آمار تولید موبایل سامسونگ در سال ۲۰۲۲

به گفته این نشریه، سامسونگ روی تولید حدود ۳۳۴ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۲ هدفگذاری کرده بود که از این تعداد، ظاهرا می‌خواست حدود ۲۸۴ میلیون دستگاه را با امکانات خودش تولید و ۵۰ میلیون دستگاه دیگر را به شرکت های دیگر واگذار نماید.

در واقع سامسونگ اینطور برنامه‌ریزی کرده بود که در سال جاری میلادی در نهایت حدود ۳۰۰ میلیون دستگاه موبایل به بازار عرضه کند. در گزارش اخیر به نظر می‌رسد که این شرکت هدفگذاری خود را برای تولید تغییر داده است.

برای مقایسه ارقام، گفتنی است سامسونگ در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه گیری کرونا، سال پرباری را سپری نکرد و تنها در حدود ۲۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه کرد. در سال ۲۰۲۰، این شرکت ۳۰۰ میلیون دستگاه تولید کرد و ۲۷۰ میلیون واحد از آن به بازار عرضه و در دسترس کاربران قرار گرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.