رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سامسونگ واکسن تولید می‌کند!

تکنولوژی و کمپانی‌های فعال در این حوزه در دوران پاندمی بیماری کرونا در آسان‌تر کردن این شرایط سخت و طاقت فرسا کمک شایانی کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از سخت افزار، کمترین کاری که تکنولوژی در این دوران برای ما انجام داد، سرگرم کردن ما در روزهایی بود که مجبور به خانه ماندن بودیم. بماند که چقدر فناوری به پیدا کردن هر چه سریع‌تر واکسن ویروس کووید ۱۹ به دانشمندان کمک کرد. اکنون که واکسن‌های متعددی برای این بیماری ساخته شده، هنوز ماموریت ابرکمپانی‌های دنیای تکنولوژی برای کمک به بشریت به پایان نرسیده است. مون جه-این، رئیس جمهور کره جنوبی این هفته برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به امریکا سفر کرده است. همچنین گفته می‌شود رئیس دولت کره قصد ملاقات با مدیرعامل شرکت فایز را نیز دارد تا به زودی واکسن فایزر توسط سامسونگ به تولید برسد.

تولید واکسن فایزر توسط سامسونگ

فایزر، ابرکمپانی داروسازی امریکایی از اولین تولیدکنندگان واکسن موثر برای کرونا محسوب می‌شود و همچنین از برترین تامین کنندگان واکسن کووید ۱۹ در سراسر جهان است. اوایل امسال جو بایدن رئیس جمهوری امریکا و همتای خود از کره جنوبی در مورد توسعه واکسن کرونا با یکدیگر به توافق رسیدند. جزئیات این توافق در نشست هفته جاری کشورها منتشر خواهد کرد. جزئیات این قرارداد هر چه که باشد، معامله بین امریکا و کره یک سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری را شامل می‌شود که به کره جنوبی کمک می‌کند تبدیل به بزرگترین تولید کننده واکسن در قاره کهن شود. احتمالا از خود سوال می‌کنید که نقش سامسونگ در این قرارداد چیست.

غول کره‌ای نقشی ضروری را در زمینه توسعه و تحقیق ایفا خواهد کرد. Samsung Biologics، واحد بیوتکنولوژی Samsung Group است که در این پروژه نقش خواهد داشت. بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، شرکت کره‎‌ای SK Bioscience نیز در این مسیر با سامسونگ همکاری خواهد داشت. علاوه بر تولید واکسن، این شرکت کره‌ای چند ملیتی یافته های مختلفی در زمینه پاندمی جهانی داشته است. این کمپانی اخیرا روشی را برای کاربران سرویس Samsung Pay به منظور ذخیره دیجیتال اطلاعات واکسیناسیون خود بر روی گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. باید صبر کرد و دید پروژه تولید واکسن فایز توسط کمپانی سامسونگ از چه زمانی آغاز خواهد شد اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده خبرهای بیشتری در این باره منتشر شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.