رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سامسونگ گلکسی M13 5G رونمایی شد

سامسونگ هنوز در حال گسترش گوشی‌های اقتصادی در خط تولیدش است تا بتواند به صدرنشینی در بازار موبایل جهان ادامه دهد. این کمپانی از گوشی اقتصادی گلکسی M13 5G رونمایی کرد که از جمله مشخصه‌های مهم آن می‌توان به نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ اشاره کرد. قیمت این دستگاه کمتر از ۲۰۰ دلار است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، سامسونگ قبلا از گوشی Galaxy M13 4G رونمایی کرده بود که مشخصاتی شبیه به گلکسی A13 داشت. حال مدل ۵G آن دستگاه نیز سرانجام از راه رسیده تا شاهد ارائه یک گوشی اقتصادی دیگر از سامسونگ با این ویژگی باشیم. در ادامه به جزئیات بیشتری از این گوشی می‌پردازیم.

گلکسی M13 5G یکی از جدیدترین گوشی کره‌ای‌ها به شمار می‌رود که اخیرا روانه بازار هند شده است. این گوشی اقتصادی از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. یک بریدگی V شکل نیز در بالای این نمایشگر قرار دارد. وزن و ضخامت این گوشی به ترتیب به ۱۹۵ گرم و ۸.۸ میلی‌متر می‌رسد.

قلب تپنده گلکسی M13 5G تراشه ۷ نانومتری مدیاتک با نام Dimensity 700 5G است. این تراشه از پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی اقتصادی سامسونگ در نظر گرفته شده است. البته به لطف پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه MicroSD، می‌توانید حافظه ذخیره‌سازی آن را تا ۱ ترابایت بیشتر ارتقاء دهید.

گلکسی M13 5G
نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰
حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی
حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
دوربین اصلی ۵۰+۲ مگاپیکسلی دوگانه
باتری و شارژر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی با شارژر ۱۵ واتی
رابط کاربری OneUI 4 Core بر پایه اندروید ۱۲
رنگ‌بندی سبز، آبی و قهوه‌ای
قیمت پایه ۱۷۵ دلار

مدل ۵G گلکسی M13 بر خلاف دیگر گوشی‌های جدید سامسونگ، به دوربین اصلی دوگانه با ترکیب سنسورهای ۲+۵۰ مگاپیکسلی تجهیز شده و خبری از قابلیت عکاسی فوق‌عریض در آن نیست. دوربین سلفی آن نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. گلکسی M13 5G با رابط کاربری OneUI 4 Core بر پایه اندروید ۱۲ روانه بازار می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ واتی، بلوتوث ۵.۱، حسگر تشخیص اثر انگشت روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و عرضه آن در رنگ‌های سبز، قهوه‌ای و آبی اشاره کرد. قیمت دو مدل Galaxy M13 5G به شرح زیر است:

  • مدل ۴/۶۴ گیگابایتی: ۱۳۹۹۹ روپیه (۱۷۵ دلار)
  • مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی: ۱۵۹۹۹ روپیه (۲۰۰ دلار)

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.