رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سایت های نمایش دهنده قیمت لحظه ای شیبا و دوج کوین

داستان ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه غیر متمرکز بلاکچین از سال ۲۰۰۹ و با عرضه بیت کوین آغاز شد. بعدها اما ارزهای دیگری به بازار رمز ارزها اضافه شدند و با گذشت زمان معاملات رمزارزی بیش از پیش برای افراد جذاب تر شد.

به گزارش اینتیتر، امروزه برای انجام معاملات رمز ارزهایی نظیر دوج کوین و شیبا، که کمتر از سایر رمز ارزها شناخته شده اند، کاربران علاقه مند، به ابزاری برای اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین و نیز قیمت لحظه ای شیبا به تومان، نیاز دارند تا بتوانند در این بازار نامطمئن و نوظهور، عملکرد سریع تر و بهتری برای کسب سود و درآمد از خود به نمایش بگذارند.

قیمت لحظه ای دوج کوین

از همین رو اطلاع رسانی و افزایش اطلاعات و نیز بروز رسانی اطلاعات بازاری، یکی از چالش هایی است که سایت هایی نظیر بیتمینو و سایر سایت های معتبر نظیر کوین مارکت کپ و trading view آن را دنبال می کنند. به همین منظور در این مقاله ضمن آوردن مقدمه ای کوتاه در مورد ارزهایی نظیر دوج کوین و شیبا ( که در دسته بندی ارزهای دیجیتال جزو گروه میم کوین ها به حساب می آیند)، به بررسی سایت های شناخته شده و فعال در زمینه نمایش قیمت لحظه ای دوج کوین و شیبا می پردازیم.

دلایل اطلاع یافتن از قیمت لحظه ای دوج کوین و شیبا

کمتر کسی فکر می کرد که ارزهای دیجیتالی نظیر دوج کوین و شیبا که در ابتدا تنها به قصد سرگرمی پا به عرصه بازار ارزهای دیجیتال گذاشته بودند، امروزه به عنوان ارزهایی تاثیر گذار و پر مخاطب در دنیای کریپتوکارنسی ها شناخته شوند. کاربرد این رمز ارزهای دیجیتالی در خیریه ها و استفاده از آن ها برای اهدافی نظیر پرداخت های کوچک سازمانی و نیز حمایت های مالی شرکت ها در کنار حمایت افراد معروفی نظیر؛ کارول باسکین، کای کرین، ایلان ماسک و … روز به روز افراد زیادی را مشتاق به کسب اطلاعات بیشتری از این رمز ارزها نمود. تا جایی که امروزه سایت ها و اپلیکیشن های زیادی با هدف ارائه اطلاعات دقیق و لحظه ای و همچنین انتشار اخبار مهم مربوط به این رمز ارزها، توسعه یافته اند.

در ادامه این نوشتار به بررسی مهم ترین سایت های نمایش دهنده قیمت لحظه ای دوج کوین و شیبا می پردازیم و سعی می کنیم تا شما را با فضا و ساختار کلی این سایت ها آشنا سازیم.

آشنایی با مهم ترین سایت های نمایش دهنده قیمت لحظه ای دوج کوین و ارزهای دیگر

معرفی سایت coinmarketcap

سایت coinmarketcap

سایت تخصصی coinmarketcap، که شما می توانید اطلاعات بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز دیجیتالی را از طریق آن مشاهده و رویت نمایید، یکی از سایت های مرجع و مهم جهانی است که اطلاعات و اخبار مهم ارزهای دیجیتالی نظیر دوج کوین و شیبا را به همراه قیمت لحظه ای دوج کوین و سایر رمز ارزها به نمایش می گذارد.

کاربران ارزهای دیجیتال و علاقه مندان به معاملات رمز ارزی می توانند از طریق سربرگ cryptocurrency در این سایت، به اطلاعات مهم و پر اهمیت ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. به طور مثال اگر قصد اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین یا هر رمز ارز دیگری را دارید، می توانید با مراجعه به سایت کوین مارکت کپ و در ردیف مربوط به ارز دیجیتال مورد نظر، علاوه بر قیمت لحظه ای این رمز ارزها، از تغییرات قیمت و حجم آن ها در طی ۲۴ ساعت و نیز ۷ روز اخیر نیز مطلع شوید. همچنین علاوه بر این اطلاعات، سایت coinmarketcap معرفی جامعی از بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به عنوان مثال اگر روی ارز دیجیتال دوج کوین در این سایت کلیک نمایید، می توانید علاوه بر مشاهده قیمت لحظه ای دوج کوین، با صرافی هایی نظیر binance و صرافی ارز دیجیتال بیت کوین جهت خرید و فروش انواع میم کوین ها، آشنا شوید.

سایت trading view

برای آن دسته از معامله گرانی که می خواهند اقدام به تحلیل تکنیکال حرفه ای ارزهای دیجیتال از جمله رمز ارزهای دوج کوین و شیبا نمایند، سایت trading view یکی از مناسب ترین ابزارهای معاملاتی در بستر اینترنت به حساب می آید.

این سایت مرجع جهانی علاوه بر نمایش اطلاعات معاملاتی بازارهای دیگر از جمله فارکس و بازار طلا، اطلاعات و اخبار مهم بازار ارزهای دیجیتال را نیز در خود جای داده است. یکی از قابلیت های مهم این سایت اطلاع رسانی رمز ارزی، نمایش اطلاعات معاملاتی جفت رمز ارزی است. بنابراین شما می توانید علاوه بر مشاهده قیمت لحظه ای دوج کوین، وضعیت مبادلات جفتی این رمز ارز را نیز در ارتباط با سایر کریپتوکارنسی های بازار مشاهده نمایید.

از طرفی این سایت پر طرفدار، اقدام به انتشار و بروز رسانی اخبار مهم و حیاتی در ارتباط با انواع مختلف رمز ارزها می نماید. همچنین قابلیت های زیادی در مورد چارت و نمودار ارزهای دیجیتال در این سایت وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید به اطلاعات بیشتر و جامع تری در مورد قیمت ها و وضعیت های معاملاتی دست یابید.

سایت bitcoin.com

معرفی سایت bitcoin.com

یکی دیگر از سایت های مرجع نمایش دهنده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتالی نظیر دوج کوین و شیبا، سایت bitcoin.com است. این سایت ضمن معرفی انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال و نیز معرفی بهترین صرافی های متمرکز و غیر متمرکز جهت معامله رمز ارزها، اطلاعات و اخبار دقیقی در مورد ارزهای دیجیتال مورد معامله در بازار کریپتوکارنسی ها را نیز در اختیار کاربران مراجعه کننده قرار می دهد. به عنوان نمونه شما می توانید از قسمت market data در این سایت، اطلاعات مهم ارزهای دیجیتال بازار ساز نظیر بیت کوین و اتریوم و میم کوین هایی نظیر دوج کوین و شیبا را به همراه نمودار آنها مشاهده نمایید. با کلیک روی اسم هر رمز ارز ( به عنوان مثال رمز ارز دوج کوین) می توانید اطلاعاتی نظیر؛ قیمت لحظه ای دوج کوین، ارزش بازاری آن و حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر آن را مشاهده نمایید. همچنین رتبه و rank ارز دیجیتال دوج کوین را نیز می توان از این قسمت مشاهده نمود که در حال حاضر دوج کوین در رده ۹ ام جدول بازاری ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.