رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ستاره ال کلاسیکو ناجی رئال مادرید در اتحاد؟

ماریانو دیاز بدون شک ستاره غیرمنتظره ال کلاسیکو بود. او در یک دقیقه حضورش در میدان زننده گل دوم تیمش بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، وقتی فهرست ۱۸ نفره رئال برای ال کلاسیکو اعلام شد، بسیاری از حضور ماریانو دیاز در آن شگفت زده شدند. ماریانو که فصل جاری هرگز در لالیگا و حتی کوپا دل ری به میدان نرفته بود، به جای لوکا یوویچ در فهرست رئال برای مصاف با بارسا قرار گرفت. زیزو دقیقه ۹۱ و برای وقت کشی ماریانو را راهی زمین کرد و او پس از یک دقیقه، توانست گل دوم را به بارسا بزند و پیروزی رئال را قطعی کند.

ماریانو پیش از این تنها در سوپرکاپ اسپانیا و در غیاب گرت بیل، لوکاس، بنزما و ادن هازارد توانسته بود برای رئال بازی کند و حالا این سوال مطرح است که از این پس، تکلیف ماریانو در رئال چه خواهد بود؟

زیدان در نشست خبری پس از ال کلاسیکو در مورد ماریانو گفته بود که او پس از بنزما و یوویچ، مهاجم سومش محسوب می شود و پس از ال کلاسیکو هم این موضوع تغییر نخواهد کرد. زیدان البته گلزنی ماریانو را اتفاقی خوشحال کننده برای همه دانست.

ماریانو با دو بازی و یک گل، به طور متوسط هر ۷۲ دقیقه گلزنی کرده و از لحاظ آماری بهترین مهاجم تیمش است. در روزهای اخیر، فشار رسانه ها به زیدان در مورد ماریانو افزایش یافته و حالا هواداران رئال هم خواهان توجه بیشتر زیزو به ستاره دومنیکنی هستند.

زیدان زمانی که در تیم دوم رئال بود، ماریانو را در اختیار داشت و خود او بود که به این بازیکن در تیم اول میدان داد. به همین دلیل برای خیلی ها جای تعجب داشته است که چرا در فصل جاری تا این اندازه به ماریانو بی مهری کرده است.

رئال دو هفته دیگر در اتحاد باید بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر سیتی برگزار کند و برای صعود باید با دو گل اختلاف پیروز شود. در شرایطی که بنزما و یوویچ از دوران اوج به دور هستند، شاید بازی دادن به ماریانو در دو بازی لالیگایی پیش رو، یک ایده منطقی باشد. ماریانو می تواند در اتحاد، ناجی رئال و سرمربی فرانسوی باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.