رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سرپرست فدراسیون شمشیربازی: به دنبال میزبانی از مسابقات معتبر جهانی هستیم

سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: به دنبال آن هستیم میزبانی یک دوره مسابقه جایزه بزرگ تحت رنکینگ فدراسیون جهانی را برعهده بگیریم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، علیرضا پورسلمان روز یکشنبه با اشاره به میزبانی کشورمان از جام‌جهانی شمشیربازی جوانان تاکید کرد: این مسابقات در شرایطی در تهران برگزار شد که از تمام ظرفیت شمشیربازی جوانان ایران برای حضور در این رویداد استفاده کردیم که بی‌شک میدان بزرگی برای کسب تجربه ورزشکاران کشورمان در آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم تیم ملی خوب و آینده‌داری داشته باشیم باید بر روی نسل جوان سرمایه‌گذاری کنیم، ‌ سیاست ما امروز این است که برای جوانان به صورت هدفمند کار کرده تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم آنها را به تیم ملی بزرگسالان ایران تزریق کنیم تا شمشمیربازی ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

او در مورد برگزاری جام‌جهانی شمشیربازی جوانان به میزبانی کشورمان، گفت: این میزبانی هیچ هزینه مالی برای ما نداشت و حتی موفق شدیم اندوخته‌ای نیز برای شمشیربازی ایران به دست بیاوریم که برای تیم‌های ملی و آینده این رشته هزینه خواهد شد.

پورسلمان گفت: شمشیربازان ۷ کشور در ایران حضور داشتند و به دنبال آن هستیم تا در دیگر اسلحه‌های شمشیربازی نیز میزبانی بگیریم.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا بعد از المپیک یک دوره جایزه بزرگ در یکی از اسلحه‌های شمشیربازی در رده سنی بزرگسالان، تحت رنکینگ فدراسیون جهانی را در ایران برگزار کنیم. توجه دیگر ما برگزاری رقابت‌های لیگ، رده‌بندی جوانان و مسابقات قهرمانی کشور است که باید به شکلی مطلوب و هدفمند در دستور کار قرار گیرد.

جام جهانی شمشیربازی جوانان در اسلحه سابر مردان از روز شنبه به میزبانی تهران آغاز شد و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد. در این رقابت‌ها ورزشکارانی از کشورهای هند، ازبکستان، آلمان، عراق، ترکیه، کره‌جنوبی و ایران حضور دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.