رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سفر محمد بن سلمان به الجزایر به تعویق افتاد

سایت الجزایری “tsa” گزارش داد، قرار بود که محمد بن سلمان در اواخر ژوئیه سفری به الجزایر داشته باشد، اما او بنا به دلایلی اعلام نشده، سفر خود را به تعویق انداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، این سایت نوشت، منابع اعلام کرده‌اند که این سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تا زمانی نامشخص به تعویق افتاده است. اما منابع دیگر مدعی شده‌اند که محمد بن سلمان سفرش به الجزایر را به سادگی لغو کرد.

این سایت گزارش داد که محمد بن سلمان تور منطقه‌ای به مصر، اردن و ترکیه را در روز دوشنبه ۲۰ ژوئن آغاز کرد و قرار بود که پس از آن به سه کشور قبرس، الجزایر و یونان برود.

این سایت الجزایری نوشت، محمد بن سلمان در اولین سفر خود به اتحادیه اروپا بعد از کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی؛ یونان و فرانسه را برای سفر انتخاب کرد و او با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

سایت الجزایری “tsa” نوشت که دلایل تاخیر یا لغو سفر محمد بن سلمان به الجزایر مشخص نیست، به ویژه که لغو سفر ولیعهد عربستان به الجزایر از سوی یک منبع رسمی در ریاض یا الجزایر اعلام نشده است.

این سایت به اظهارات فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان درمورد روابط خوب با الجزایر اشاره کرد.

از سوی دیگر، روزنامه لوفیگارو فرانسه به برخی جزئیات سفر محمد بن سلمان به فرانسه و دیدارش با ماکرون و تنش‌هایی که در لحظات آخر رخ داد، اشاره کرد.

خبرنگار این روزنامه از دو منبع مطلع نقل کرد که سفر بن سلمان به فرانسه به طور مطلوب پیش نرفت و او بیش از ۳۰ دقیقه در موعد شام با ماکرون تاخیر کرد.

وی در پایان توئیت‌هایش نوشت که ولیعهد عربستان سفر برنامه ریزی شده خود به الجزایر را به تعویق انداخته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.