سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو

طی ۲۴ ساعت گذشته بازار خودرو شاهد ریزش قیمت خودروهای پژو، تیبا، ساینا، کوییک و سمند بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار در اولین روز بازگشایی است؛ در بین خودروهای پژو موجود در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۲ میلیون تومان در روز شنبه، دیروز به ۲۹۹ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۶۳ میلیون تومان به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۳۷۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند موجود در بازار نیز این ریزش قیمت‌ها مشهود است به طوری که سمند EF۷ مدل ۱۳۹۹، ۵ میلیون تومان ارزان شده و این خودرو در حال حاضر ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نمانده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۷ میلیون تومان به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده و ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت شاهد کاهش قیمت‌ها بوده‌اند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۴ میلیون تومان به ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای کوییک نیز کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۱۰ میلیون تومان به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خودرو

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.