سلبریتی های هالیوودی و عادت های عجیب و غریب شان

ما آدم ها همگی خصوصیات اخلاقی و عادت های منحصر به خودمان را داریم که طی سالیان در ما به شکل گرفته اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو،‌ این عادت ها از جهات مختلفی به ما کمک می کنند؛ به ما آرامش می دهند، باعث می شوند حس خوبی نسبت به خودمان پیدا کنیم و گاهی حس و حال خوبی در ما ایجاد می کنند. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. این عادت ها چه برایتان ناخوشایند باشد و چه خنده دار، چیزی که اهمیت دارد این است که متوجه می شویم سلبریتی ها هر قدر هم که شهرت و ثروت داشته باشند، باز هم خصوصیات اخلاقی منحصر به خودشان را دارند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه از عادت های عجیب برخی سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت.

کامرون دیاز

کامرون دیاز وسواس تمیزی به خصوص در مورد دستگیره های در دارد. او اقرار کرده درها را با آرنج خود باز می کند تا از دست زدن به دستگیره های مملوء از میکروب خودداری کند.

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون با وجود داشتن دندان هایی سفید و هالیوودی، فاش کرده دندان های خود را نه هر روز، بلکه ۳ بار در هفته می شوید. این خواننده ی ۴۱ ساله در مصاحبه ای گفت: «چون دندان های من خیلی سفید هستند و دلم نمی خواهد غیر واقعی به نظر برسند. اما از لیسترین استفاده می کنم و هر روز نخ دندان می کشم.خیلی عجیب است اما بوی دهانم هم بد نیست.»

پاملا اندرسون

سخت می شود باور کرد اما پاملا اندرسون خودش را در آینه نگاه نمی کند. اندرسون نوعی فوبیا به نام ایزوپتروفوبیا دارد که ترس از آینه و سطوح انعکاسی است. به علاوه، او از تماشای خود در تلویزیون هم خوشش نمی آید.

کیت هرینگتون

از نظر کیت هرینگتون همیشه تا سه نشود بازی نمی شود! به گفته ی خودش، چند کار هست که همیشه قبل از رفتن جلوی دوربین یا روی صحنه، ۳ بار انجام می دهد: یک صلیب دارد که ۳ بار آن را می بوسد و ۳ عدد پاستیل هاریبو و ۳ قلپ آب هم می خورد.

کاترین زتا جونز

در پس دندان های سفید کاترین زتا جونز مناسک خاصی وجود دارد. بر اساس شنیده ها، او بعد از مسواک زدن با خمیر دندان های معمول، از ترکیب توت فرنگی با جوش شیرین استفاده می کند تا دندان های خود را به شکل طبیعی سفید کرده و سلامت آن ها را حفظ کند.

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال در مصاحبه ای گفته به نظرش بهتر است کمتر حمام کنیم. این باور از اینجا نشأت می گیرد که حمام کردن می تواند به حفظ پوست کمک کند و اینکه بدن ما به طور طبیعی خود را تمیز می کند. او به جای حمام بر روی بوی دهان و رفتارش کار می کند.

سرنا ویلیامز

این قهرمان تنیس اگر با جورابی در بازی ای برنده شود، تا پایان مسابقات در بازی های بعدی هم همان جوراب نشسته را به پا می کند چون اعتقاد دارد برایش خوش شانسی می آورد. همچنین گفته می شود که او قبل از هر مسابقه ای بند کفش هایش را به یک شکل خاص گره می زند.

کشا

به گقته ی کشا، قبل از هر اجرایی، او و گروهش به تمام بدن خود روغن می زنند و در اکلیل غلت می زنند.

مایکل جردن

این اسطوره ی بسکتبال در سال ۱۹۸۲ زمانی که برای تیم بسکتبال Tar Heels کارولینای شمالی بازی می کرد، تیم خود را به قهرمانی کشوری رساند و جردن از آن زمان این باور را پیدا کرد که شلوارک ورزشی ای که به تن می کرد برایش خوش شانسی می آورد. به همین دلیل در تمام دوره ی فعالیت خود در تیم شیگاگو بالز در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، همان شلوارکی که در تیم کارولینای شمالی به تن داشت را زیر یونیفرمش در تیم شیکاگو بالز می پوشید.

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک در ۵۷ سالگی هنوز زیبا است. اما راز خوب پیر شدن او در چیست؟ به گفته ی بولاک، یکی از رازهای زیبایی او زدن پماد هموروئید زیر چشم ها است که مانع از چروک شدن این ناحیه می شود.

سایمون کاول

داور محبوب و مشهور مسابقات استعدادیابی دوست دارد هر روز از یک درخت بالا رود. علاوه بر این، کاول دوست دارد هر روز صبح کارتون تماشا کند تا سرحال بیاید.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی دوست دارد گاهی حشره بخورد. فرزندان او هم همینگونه هستند. البته این بازیگر مشهور تنها سلبریتی نیست که حشرات را در رژیم غذایی خود قرار داده است. اینطور که گفته می شود نیکول کیدمن، زک افران و جاستین تیمبرلیک هم از خوردن حشرات لذت می برند.

دمی مور

در بسیاری از فرهنگ ها از حجامت برای حفظ سلامت و زیبایی استفاده می شود. دمی مور هم این کار را انجام می دهد. به گفته ی خودش، او با حجامت خون خود را پاکسازی می کند.

ویکتوریا بکهام

به گفته ی دیوید بکهام، ویکتوریا ۲۵ سال است که یک غذای ثابت می خورد. این خواننده ی مشهور که بعدها به طراحی مد و فشن روی آورد، همیشه بسیار مراقب سلامتی و تغذیه ی خود است و از قرار معلوم، غذای مورد علاقه ی او ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز است.

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا روش عجیبی برای حفظ زیبایی خود دارد: او از یک کرم صورت استفاده می کند که با جفت جنین گوسفند درست می شود. کرم مرطوب کننده ی عجیب لونگوریا مملوء از هیالورونیک اسید است و به ترمیم پوست آسیب دیده کمک می کند.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون مناسک خاصی برای سوار شدن به هواپیما دارد. او همیشه اول با پای راست وارد هواپیما می شود و بعد از آن با دست چند ضربه به بیرون هواپیما می زند.

ماریا کری

ماریا کری به طور متوسط ۱۵ ساعت در روز می خوابد و این کار را با شرایط بسیار ویژه ای هم انجام می دهد. او ۲۰ عدد دستگاه بخور در اتاق خواب خود دارد چون دوست دارد در هوای مرطوب بخوابد.

برد پیت

برد پیت از صابون استفاده نمی کند چون معتقد است مواد سمی زیادی در آن وجود دارد. او به جای صابون از یک محلول خانگی استفاده می کند که از لیمو، سرکه سیب و آب درست می شود و به گفته ی پیت، برای محیط زیست بسیار بهتر است.

مگان فاکس

مگان فاکس هم مناسک مخصوص به خودش را برای سفر با هواپیما دارد. این بازیگر در طول پرواز به آهنگ های بریتنی اسپیرز گوش می دهد چون اعتقاد دارد که با آن پرواز امنی خواهد داشت.

تام کروز

بسیاری از ستاره های هالیوودی از روش های نامتعارفی برای حفظ جوانی خود استفاده می کنند و تام کروز هم از این قائده مستثنی نیست. اینطور که گفته می شود این بازیگر به صورت خود فضله ی بلبل می زند که آن را دارای خاصیت ضدپیری می دانند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.