رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سونی، مایکروسافت و نینتندو، امنیت گیمرها را تضمین می کنند

سه شرکت ابرقدرت دنیای کنسول های بازی تصمیم گرفته اند برای حفظ امنیت کاربران در بازی های آنلاین با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو که تقریبا کل بازار کنسول‌های بازی را در دست خود دارند تصمیم گرفته‌اند راهنمای امنیتی جدیدی را برای کاربران خود و علاقه‌مندان سرویس بازی‌های آنلاین تنظیم کنند.

در بیانیه جدیدی که توسط این شرکت‌ها منتشر شده، سه مجموعه نینتندو، مایکروسافت و سونی اظهار داشتند: “حفظ امنیت بازیکنان آنلاین و حفاظت از داده‌های آن‌ها اقدامی چند وجهی و گسترده را می‌طلبد. در طی این اقدامات ما سعی می‌کنیم فواید فناوری پیشرفته، جوامع پشتیبان و قابلیت‌های انسانی را ترکیب کنیم تا بازدهی بیشتری داشته باشیم”. اصول مورد نظر در حالی شکل می‌گیرند که تعداد بازی‌های آنلاین همچون Fortnite، Rocket League، Apex و Call of Duty: Warzone در حال افزایش است. این عناوین همچنین به کاربران اجازه تجربه میان پلتفرمی را می‌دهند که نیاز به امنیت فضای آنلاین را افزایش می‌دهد.

علت توافق امنیتی بین شرکت‌های نینتندو، سونی و مایکروسافت

از آن جایی که قوانین امنیتی هر کنسول می‌تواند متفاوت باشد احتمال بروز خطرات و مشکلات امنیتی نیز افزایش پیدا می‌کند. به دنبال این مسائل شرکت سونی که پیش از این با قابلیت کراس‌پلی مشکل داشت سعی کرده با برقراری قوانین و اصول‌های جدید امنیت کاربران خود را توسعه دهد. قوانین جدید در قالب سه بخش مختلف عرضه خواهند شد که شامل پیشگیری، مشارکت و مسئولیت‌پذیری می‌شوند. بخش پیشگیری به کاربران اجازه می‌دهد که تنظیمات امنیت خود را شخصی‌سازی کنند.

در قسمت مشارکت افراد شاهد حضور شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با قوانین خاص هستند. در نهایت بخش مسئولیت‌پذیری قسمت تعهد به شفافیت قوانین و اقدامات شرکت‌های بازی‌سازی و سازندگان کنسول‌ها را پوشش می‌دهد. این سه شرکت اظهار داشتند که همکاری جدید آن‌ها تماما به هدف حفاظت از امنیت کاربران صورت گرفته است. متاسفانه بیانیه سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو اطلاعات بسیاری را در خود جای نمی‌داد اما به نظر می‌آید قابلیت کراس‌پلی برای کاربران با توسعه شگفت‌انگیزی روبه‌رو شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.