رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شلیک بیش از ۳۰۰ راکت و موشک به اراضی اشغالی در بزرگترین عملیات مقاومت

“اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت” فلسطین در غزه بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که با بیش از ۳۰۰ راکت و موشک، اراضی اشغالی را هدف قرار داده است که “این بزرگ‌ترین حمله موشکی در تاریخ درگیری‌ها است”.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در دومین روز از تشدید تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی، بیش از ۳۰۰ راکت و موشک به ویژه به سمت تل‌آویو و اطراف آن شلیک کرده است.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت، نام “نبرد شمشیر قدس” را بر این حملات اطلاق کرد.

در این بیانیه آمده است: فرماندهی دشمن، -که به رژیم خود می‌نگرد که در حال سوختن است- در پیش‌بینی آمادگی مقاومت و سطح آمادگی دفاعی آن از مردم و مقدسات خود شکست خورد.

در این بیانیه آمده است، مقاومت به دفاع از مردم خود ادامه خواهد داد و در صورت ادامه تجاوزات دشمن؛ همچنان مقاومت گزینه‌های بسیاری دارد.

اتاق مشترک اعلام کرد که نبرد شمشیر قدس تا عقب نشینی دشمن از تجاوزاتش ادامه دارد.

نیروهای مقاومت به خانواده‌های شهداء و مجروحان فلسطینی درود فرستاد و با آنها همدردی کرده و بر پشتیبانی از آنها تاکید نمود و به آنها وعده داد که خون فرزندانشان تضییع نخواهد شد.

اتاق مشترک از مردم فلسطین در مناطق اشغالی در کرانه باختری و نوار غزه و داخل اراضی اشغالی خواست تا در هر مکان که برایشان امکاناتی فراهم است، به دشمن ضربه بزنند تا این دشمن از اقدامات خود در حق مقدسات و مردم فلسطین پا پس بکشد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که مقاومت فلسطین با حدود ۱۰۵۰ موشک اراضی اشغالی از دورترین مناطق تل آویو تا بئر السبع در شرق را هدفگیری کرده است.

از روز دوشنبه، در پی حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه و درگیری‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، ۳۵ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۹۰۰ تن زخمی شده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.