شوکه شدن اسکارلت جوهانسون از واکنش تند دیزنی

اسکارلت جوهانسون در دعوای قضایی خود با دیزنی از حمله این شرکت به شخصیت خود شوکه شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، نمایندگان اسکارلت جوهانسون می‌گویند ستاره مارول در واکنش به لحن دیزنی در جواب به شکایت او از پخش همزمان فیلم بلک ویدو در سینماها و سرویس دیزنی پلاس شوکه شده است و به‌گفته نماینده خانم جوهانسون، حرف‌های دیزنی حمله مستقیم به شخصیت ایشان است.

اسکارلت جوهانسون در روز پنج‌شنبه از دیزنی شکایت کرد، به‌گفته خانم جوهانسون دیزنی با پخش همزمان فیلم بلک ویدو در سرویس دیزنی پلاس قرار خود نسبت به پخش انحصاری فیلم بلک ویدو از سینما و پورسانت بالقوه از موفقیت به‌دست آمده از نمایش فیلم در سینما وفا نکرده است.

دیزنی شکایت اسکارلت جوهانسون را ناراحت کننده خواند و خانم جوهانسون و تهیه‌کننده فیلم بلک ویدو را «نسبت به تاثیرات وحشتناک و طولانی مدت پاندمی کووید ۱۹ بی تفاوت» دانست. همچنین دیزنی گفت که کووید ۱۹ دلیل پخش همزمان فیلم بلک ویدو از دیزنی پلاس بوده است. تیم خانم جوهانسون به سایت TheWrap گفتند که ستاره مارول نسبت به لحن دیزنی شوکه شده و از نظر استودیوی دیزنی شکایت خانم جوهانسون بی‌اساس است.

به‌گفته دیزنی این استودیو «تمام جنبه‌های قرار داد خانم جوهانسون را رعایت کردند»، سخنگو دیزنی همچنین اضافه کرد «انتشار فیلم بلک ویدو از سرویس دیزنی پلاس ازطریق Premier Access به شکل قابل ملاحظه‌ای میزان سود دریافتی خانم جوهانسون را افزایش داده و این جدا از ۲۰ میلیون دلاری است که تاکنون دریافت کرده است.»

برایان لرد، نماینده خانم جوهانسون و رئیس مشترک CAA (Creative Artists Agency) در بیانیه شخصی خود، به دیزنی پاسخ داد «بیشرمانه و به دروغ به خانم جوهانسون اتهام بی‌احساسی به پاندمی کرونا می‌زنند تا سعی کنند او را به‌گونه‌ای نشان دهند که من و خود دیزنی می‌دانیم که خانم جوهانسون چنین شخصیتی نیست.»

در بیانیه برایان لرد آمده است که «شرکت دیزنی درآمد خانم جوهانسون را فاش کردند تا موفقیت او به‌عنوان یک هنرمند و شخصیتی فعال در کسب‌وکار علیه او استفاده کنند، ولی دلیلی در احساس شرمساری برای خانم جوهانسون وجود ندارد.» و به‌گفته برایان لرد این دعوای قضایی در نتیجه تصمیم گرفته شده از طرف دیزنی در نقض قرار داد اسکارلت بوده است.

برایان لرد افزود: «شرکت دیزنی عمدا درآمد اصلی شرکت را به سمت سرویس دیزنی پلاس برده‌اند و هنرمندان و شریک‌های مالی خود را از این درآمد خارج کردند… حمله دیزنی به شخص خانم جوهانسون و دیگر جنبه‌های صحبت‌های دیزنی چیزی نبود که از شرکت دیزنی انتظار می‌رفت، شرکتی که CAA سال‌های طولانی و با موفقیت با آن کار کرده‌ است.»

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو از واکنش شرکت دیزنی به شکایت جوهانسون خشمگین و شرمسار شده است.

به‌گفته متیو بلونی، نویسنده سابق هالیوودریپورتر، کوین فایکی «مخالف پخش همزمان فیلم Black Widow از سرویس دیزنی پلاس بوده و ترجیح می‌داد که فیلم انحصاری از سینما پخش شود. فایگی قصد داشت تا از ناراحت شدن خانم جوهانسون جلوگیری کند. بعد از اینکه فروش فیلم طبق برامه پیش نرفت، تیم خانم جوهانسون شرکت دیزنی را تهدید به دادخواهی کرد، فایگی می‌خواست تا دیزنی با خانم جوهانسون کنار بیاید.»

حتی قبل از شکایت از دیزنی، اسکارلت جوهانسون انتظاری مبنی بر بازی دوباره در نقش ناتاشا رومانوف در فیلم‌ها و سریال‌های آینده مارول بعد از فیلم Black Widow نداشت. بعد از مرگ ناتاشا در فیلم Avengers: Endgame، فیلم بلک ویدو نوعی خداحافظی با شخصیت ناتاشا رومانوف بود که اسکارلت جوهانسون اولین‌بار در فیلم Iron Man 2 در سال ۲۰۱۰ در آن ایفا نقش کرد و بعد از آن به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در تعدادی از فیلم‌های Captain America و Avengers حضور داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.