رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

صعود پرسپولیس به شرط عبور از الوصل/ آخرین فرصت ساغلام برای حفظ تراکتور

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی برابر نماینده امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا بخت صعودشان را به طور شگفت‌انگیزی به دور بعد این رقابت‌هاافزایش می‌دهند.

 به گزارش اینتیتر به نقل از آنا، روز دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ امروز با برگزاری ۸ دیدار در مناطق شرق و غرب آسیا دنبال می‌شود که در جریان این بازی‌ها دو نماینده سرخ‌پوش فوتبال کشورمان به مصاف حریفان اماراتی خود می‌روند که هفته گذشته دیدار رفت‌شان با آنها را برگزار کرده بودند. طبق برنامه پرسپولیس با الوصل و تراکتورسازی با الجزیره دیدار خواهد کرد.

الجزیره – تراکتورسازی

نماینده سرخ‌پوش تبریزی ایران در دور رفت رقابت‌ها از ۳ بازی تنها یک امتیاز گرفت تا ضعیف‌ترین تیم ایرانی حاضر در مسابقات نام بگیرد. تراکتورسازی که در لیگ برتر در رده دهم قرار دارد و خیلی زود از گردونه جام حذفی هم کنار رفت، برای آنکه هواداران میلیونی‌اش را شاد کند باید خود را در رقابت‌های آسیایی حفظ کند. این در حالیست که در گروه A الاهلی عربستان ۷، الجزیره امارات ۴، الغرافه قطر ۴ و تراکتورسازی یک امتیاز دارد و نماینده ایران برای آنکه شانسی برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد باید امروز برابر حریف اماراتی‌اش برنده شود تا ۴ امتیازی شود و برای دیدارهای بعدی با انگیزه بیشتری به مصاف دیگر حریفانش در این گروه برود.

ساغلام سرمربی تراکتورسازی در این بازی رضا شربتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و امید عالیشاه هم به خاطر آنکه بدون اجازه باشگاه در ویژه برنامه تلویزیونی دربی ۸۶ استقلال و پرسپولیس شرکت کرد، از باشگاه اخراج شده است.دیدار تراکتورسازی ایران با الجزیره امارات ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان از ساعت ۲۰:۴۵ از الغرافه قطر پذیرایی خواهد کرد.

الوصل – پرسپولیس

شاگردان برانکو که قهرمانی‌شان در لیگ برتر ایران حتمی شده برای محتمل کردن صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باید برابر تیم الوصل امارات برنده شوند. این دیدار در خانه حریف اماراتی برگزار می‌شود. تیمی که در دور رفت امتیازی نگرفته و مقابل ۳ تیم دیگر گروه شکست خورده است. در گروه C السد قطر، پرسپولیس ایران و نسف‌قارشی ازبکستان ۶ امتیازی هستند و الوصل برای آنکه روزنه‌ای برای صعود پیدا کند، باید برابر نماینده ایران برنده شود. آن هم در شرایطی که پرسپولیس سودای صدرنشینی را دارد و در بازی رفت هم موفق شد با ۲ گل برنده شود.

برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما می‌تواند از دیگر شاگردانش استفاده کند. البته فرشاد احمدزاده، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده، تک اخطاره هستند که در صورت دریافت کارت زرد برابر الوصل، دیدار حساس تیم‌شان در خانه نسف‌قارشی را از دست می‌دهند. پرسپولیس با برتری در خانه الوصل می‌تواند بیش از همیشه صعود به دور بعدی را مسجل بداند.

سرخ‌پوشان ایران از ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف الوصل می‌روند و دیدار السد و نسف‌قارشی در قطر که دیگر دیدار گروه C است نیز به طور همزمان برگزار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.