رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

طارمی: همه وظیفه دارند به قلعه‌نویی احترام بگذارند | در تیم ملی باندبازی وجود ندارد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی افتخارات زیادی کسب کرده گفت: بازیکنان موظف هستند به او احترام بگذارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، مهدی طارمی پس از تساوی یک – یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه در دیداری تدارکاتی، گفت: بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم راحت برنده شویم ولی متأسفانه شرایط طوری پیش نرفت که ببریم. هدف خوبی داشتیم و انرژی مثبت در تیم دیده می‌شد که بزرگ‌ترین حُسن است. یکسری از بازیکنان جدید هستند و طول می‌کشد هماهنگ شویم. دیدار امروز اتفاق خوبی بود.

وی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: امیرخان سرمربی تیم ملی است و بازیکنان موظف هستند به ایشان احترام بگذارند. قلعه‌نویی در گذشته بازیکن و سرمربی تیم ملی بوده و در تیم‌هایی که حضور داشته، افتخارات زیادی کسب کرده است. بازیکنان موظف هستند تمام تلاش‌شان را اول برای ایران و سپس برای تیم ملی و سرمربی به کار ببرند.

مهاجم تیم ملی در رابطه غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: عدم حضور آزمون به خاطر مسائل خانوادگی بود. ضمن اینکه او به تازگی جایگاهش را در بایرلورکوزن بدست آورده و بهتر است به حاشیه‌ها نروید. آزمون قبل از اردو هماهنگ کرد و مربی تیم در جریان است.

طارمی درباره بحث از دست ندادن فیفادی‌ها برای تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در فیفادی‌ باید بازی انجام دهیم. یکسری بازیکن جوان و با تجربه داریم و تیم نیاز دارد تمرینات بیشتری انجام دهد. برای همه تیم‌ها واضح است که فیفادی اهمیت دارد. چیزی که می‌دانم برنامه‌ریزی‌هایی بین سرمربی و مهدی تاج شده تا هیچ بازی از دست ندهیم.

وی با این سؤال روبه‌رو شد که آیا تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، گفت: ما در آسیا حکم برزیل، فرانسه، آرژانتین، انگلیس و … در جام جهانی را داریم و یکی از شانس‌ها خواهیم بود. فقط نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های بیشتر داریم و می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و قهرمان شویم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این موضوع که شایعاتی مطرح شد که شاید امثال او و سردار آزمون حرف امیر قلعه‌نویی در تیم ملی را نخوانند و باندبازی به وجود بیاید، گفت: بازیکنان حرفه‌ای هستند و چیزی که در اردو دیدم همه کارشان را خوب انجام می‌دهند و به آنها افتخار می‌کنم. چه باندبازی؟ باند وجود ندارد. دوست هستیم و صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود. چیزی که واقعیت دارد در زمین دیدید. اگر کم کاری از من یا فرد دیگری دیده باشید می‌توانید سؤال بپرسید. ما کم کاری نکرده‌ایم و نخواهیم کرد و تا جایی که در توان‌مان باشد، کار می‌کنیم. مطمئن باشید که هیچ کم کاری نخواهیم کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.