رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ظریف اگر افتخار بدهد یکی از افتخارات دولت بنده خواهد بود

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظریف اگر افتخار بدهد یکی از افتخارات دولت بنده خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از برنا، بخشی از اظهارات مهرعلیزاده در کلاب هاوس به شرح زیر است:

افراد لایقی ردصلاحیت شدند زیرا می توانستند کاندیدا مناسبی برای عرصه ریاست جمهوری باشند. این ردصلاحیت ها فضای سرد انتخابات را سردتر کرد.

دولتی که من تشکیل خواهم داد دولت سوم خاتمی با همان ویژگی ها خواهد بود مثل پاک دستی، توجه به مسایل بین المللی و آزادی های اجتماعی. بهترین دولت را زمان خاتمی داشتیم. اسم دولت خود را زندگی گذاشتم؛ مردم شایسته زندگی خوب هستند.

مشی اصلاح طلبی اعتماد به جوانان بوده ‌ ‌و من محصول دوران جوانی در سن ۲۵ سالگی هستم. من تجربه خوبی از اعتماد به جوانان دارم.

می‌توان حماسه‌ای دیگر آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد/ مردم با حضور پای صندوق رای مهندسی انحصارطلبان را به هم بریزند
تصمیم دارم از دهه هفتادی ها برای فرمانداری ‌ و سمت معاونی استفاده کنم .

۳ وزیر خانم در کابینه خواهم داشت.

اگر مجلس به وزرای زن کابینه من رای اعتماد نداد از زنان به عنوان معاون رییس جمهور ‌ و حتی معاون اول استفاده خواهم کرد. برای استفاده از اهل سنت کوتاهی نخواهم کرد.

من با این رزومه سنگین سالم کار کردم و با حقوق کارمندی و الان با حقوق بازنشستگی زندگی می کنم. در برخورد با فساد تعصب ندارم. اجازه برخورد امنیتی با فعالان سیاسی و اجتماعی را نخواهم داد. اجازه نمی دهم هر طور خواستند با مردم برخورد کنند و تمام قد می ایستم.

اگر قانون ملاک باشد تعارضی در کار نیست. ویژگی اصلی دولت خاتمی قانون گرایی بود و من در ۸ سال دولت خاتمی اجازه ندادم در فعالیت من، تعارضی ایجاد شود.

خوشحالم با تجهیز جبهه اصلاحات، انتخابات خوب مدیریت شد سال ۸۴ حاصل اشتباهاتی بود که دومینو وار ایجاد شد. هرکس به اندازه و سهم خود در ۸۴ اشتباه کرد که باید از محضر مردم عذرخواهی کنند.

خاتمی را جدا از جبهه اصلاحات نمی دانم و ایشان بنیانگذار هستند. باید ببینم درباره من و آقای همتی چه تصمیمی می گیرند.

من به تداوم حیات با عزت اصلاح طلبی بیشتر از هرچیزی اهمیت قایل هستم. اگر من پیروز شوم قطعا میدان برای حضور جریان صحیح و فعال اصلاح طلبی باز خواهد بود، اگر شکست خوردم ‌و مقصر شناخته شدم مشکلی نیست این هم فدای جبهه اصلاح طلبی.

من آمده ام که صدای مطالبات مردم باشم و یادآور روزهای خوش اصلح طلبی و دو دوره خاتمی باشم.

ما در احتمالات، صفر مطلق نداریم انشااله پیروزی نه برای بنده، بلکه برای جبهه اصلاح طلبی ایجاد شود.

از حالا نمی توان برای آینده وعده عملی داد اما اهل باج دادن نیستم.

من آن کسی نیستم که گفت دیشب تصمیم گرفتم و در انتخابات شرکت کردم ۱۶ سال بر روی برنامه های خود کار کردم. هفته آینده یک رونمایی خواهیم داشت و فایل برنامه های من به صورت ریز باتوجه به اهداف کمی و کیفی‌ در اختیار قرار می گیرد .

مسیله فعلی ما این است که ایران فارغ از هر قوم و گروهی در خطر است. باید حرکتی کنیم که برای رنگین کمان ادیان،‌ مذاهب و گویش ها اهمیت قابل شویم. اگر نگاه امنیتی را نسبت به اقوام عوض کنیم با رعایت حقوق شهروندی قادر خواهیم بود از این مشکلات عبور کنیم.

یکی از ویژگی های من عمل گرایی است و اهل تبلیغ نیستم.

دو ساعت پیش که دوستان گفتند که در برنامه کلاب هاوس حضور یابم علیرغم مشغله های زیاد قبول کردم. مهم نتیجه است و من به تبلیغات اهمیت نمی دهم و به نفس و نتیجه کار، اهمیت می دهم. تعلق خاطر به جناح اصلاح طلبی دارم‌ و کار با این جریان را در ۲۵ سالگی شروع کردم. انشااله با تشکیل دولت سوم خاتمی مطالبات را برآورده کنم؛ اگر اراده کنم کار را تا پایان انجام می دهم. سیاست خارجی دولت من توسعه محور خواهد بود و همه چیز بر مبنای توسعه سیاسی و اجتماعی و .. و بر مبنای سیاست دولت خاتمی خواهد بود.

سیاست تنش زدایی را دنبال خواهم کرد و این کار با انتخاب وزیر مناسب صورت می گیرد

ظریف اگر افتخار بدهد یکی از افتخارات دولت بنده خواهد بود تا سیاست های خود را به نحو مطلوب جلو ببرد. در سیاست خارجی توجه به منطقه و همسایگان برای رشد اشتغال تاثیرگذار خواهد بود.

در کار با کسی تعارف ندارم من الان رییس جمهور نیستم که بگویم چرا نماینده بنده را به صداوسیما راه ندادید و سیستم قضایی و اجرایی دست من نیست و نمی توانم شکایت کنم.

از آقای ابطحی مچکرم که از مظلومیت من صحبت کردند من می ترسیدم تفکر اصلاح طلبی و خاتمی حذف شود والا از ردصلاحیت خودم نمی ترسیدم. اکثر دوستان در ستاد من جوان هستند و انرژی و جسارت دارند و توانمند هستند.

آینده برای جوانان است و اگر جوانان را امروز وارد عرصه نکنیم، در حق آینده کشور خیانت کردیم.

گفتگوی تمدن ها باید به عنوان تاریخ تمدن ایران ادامه داشته باشد. ایران برای همه ایرانیان است و تفکر و اندیشه اصلاح طلبی برای من مهم است و راه عبور از این بن بست، همین تفکر اصلاح طلبی است.

از هر فردی که دلسوز ایران باشد استفاده خواهم کرد.

سند راهبردی چین یک یادداشت تفاهم است و قطعا با مشی دولت سنجیده و براساس منافع ملی بر روی آن کار می شود.

من ریاست جمهوری را خیلی جدی گرفتم نوع ظهور و بروز و سیاست هر کاندیدایی باهم فرق دارد و امکانات، چند صد میلیاردی ندارم. برخی کاندیداها از هواپیما و هزینه های دولتی استفاده می کنند من این امکانات را ندارم.

امروز فارغ از هر گروه قوم زبان و قبیله نگران ایران هستیم.

من فرزند آذربایجان هستم غیرت و مسیولیت پذیری دارم و اگر وارد جایی شوم تا پای جان پیش می روم.

من داماد اصفهانی ها هستم و یک سال در اصفهان بودم و شبانه روز آنجا کار کردم. در زمان دادستانی آقای رییسی مسایل اسیدپاشی رخ داد و وقتی به قوه قضاییه برگشتند پاسخ می دهند.

من تا جایی که خودم را می شناسم اهل حرف زدن نیستم و این را با صدای رسا میگویم اگر تخلفی صورت بگیرد از همه ظرفیت ریاست جمهوری استفاده می کنم و با متخلفین برخورد می کنم.

فرهنگ عرصه امنیتی نیست و طرفدار دولت فرهنگی هستم و در این جهت حرکت می کنم که فرهنگ را به دست اهل آن بسپارم.

در این فضای سرد به مردم می گویم تا از این فرصت قانونی استفاده کنند تا وضع از این خراب تر نشود.

تابع نظر جبهه اصلاحات هستم بنده هم به نحوه عمل شورای نگهبان معترض بودم. دولت سوم خاتمی به این نیست که خاتمی رییس جمهور می شود مشی سیاسی این دولت را دنبال خواهم کرد. بعد از تصمیم جمعی جبهه اصلاحات، عمل خواهد کرد شما نگران نباشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.